Forfatter Emne: Diverse biler  (Læst 2691 gange)

HappyFrog

• Hr. Truck Driver
  • Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
    • http://www.conzentrate.com
Sv: Diverse biler
« Svar #30 Dato: Sep 01, 2020, 15:52:28 »
Der er virkelig mange der mener de skal give det projekt bils penge for et fint eksemplar. Jeg må da også erkende det først er de senere år jeg har forstået værdien af et godt udgangspunkt, jeg tror man skal have haft fingrene dybt i et projekt før man fatter det.
Mvh
HappyFrog

Nu: Subaru Impreza GT Twinscroll, 3x Subaru MV Pickup & Subaru Forester XT, Ex: Suzuki Swift, Volvo V50 1.6D, Subaru Legacy Turbo, Subaru Impreza GT+, Renault Clio Sport, Citroen Saxo VTS Cup - It's bad luck to be superstitious.

sirhiss

• Newbie
  • *
    • Vis profil
« Svar #31 Dato: Sep 14, 2020, 22:44:57 »
Nå der er stadig folk der viser interesse og nu er den anden snart klar, fik motoren lagt i i sidste uge og startet den i dag, den lyder ok, altid rart når man får startet en motor købt meget billigt på DBA og den virker ok. Nu er der flere stumper på vej hjem så en lille test tur i næste uge burde være muligt 
Sirhiss
Team Bundgas
208 HDI
BMW 320i e91
Peugeot 206 - MAXI - 213hk
Sonett projekt

sirhiss

• Newbie
  • *
    • Vis profil
« Svar #32 Dato: Sep 29, 2020, 07:58:24 »
Så er Golf nr1 solgt, ikke helt den guldrandede forretning som jeg håbede på, masser af interesse og faktisk 2 seriøse men det blev ikke rigtigt til noget, nu er den solgt så der er plads i indkørsel igen, den anden er klar i næste uge så må vi se hvordan det går med den. 
Sirhiss
Team Bundgas
208 HDI
BMW 320i e91
Sonett projekt

sirhiss

• Newbie
  • *
    • Vis profil
« Svar #33 Dato: Okt 06, 2020, 16:25:42 »
Så er den næste golf næsten klar, skulle skifte forruden og da den gamle kom ud var der selvfølgelig et flot hul i rammen så efter lidt plade arbejde og spartel blev det fint, så må jeg montere ruden i morgen, kørte en test tur i den i dag, den kan ikke trække ordentligt men kan godt gasse op i frigear, tror det er noget med tændingen skal fikse det i morgen.
Sirhiss
Team Bundgas
208 HDI
BMW 320i e91
Sonett projekt

sirhiss

• Newbie
  • *
    • Vis profil
« Svar #34 Dato: Okt 06, 2020, 16:32:10 »
Her er et lidt større billede
Sirhiss
Team Bundgas
208 HDI
BMW 320i e91
Sonett projekt

sirhiss

• Newbie
  • *
    • Vis profil
« Svar #35 Dato: Okt 08, 2020, 09:22:06 »
Så fik jeg lavet min rep af vindues rammen helt færdig, det blev ok, skulle selv montere ruden, det har jeg aldrig prøvet alene, det drillede temmelig meget og tog mig ca 2 timer at få den helt på plads, se mit GDS monterings sæt, jeg kunne ikke finde en rigtig sugekop men pensionist/handikap håndtaget virkede fint og kostede 35kr :59: Fik også skiftet tændrør/strømfordeler dæksel og rotor så nu kører den fint. Monterede skærmkanterne så nu er den helt klar og sat til salg. Jeg er kommet til at købe en mere som jeg skal hente om ca. 2 uger men hvis den er så pæn/rustfri som han siger så tror jeg at jeg laver den og beholder den. God dag
Sirhiss
Team Bundgas
208 HDI
BMW 320i e91
Sonett projekt

DSL

• Newbie
  • *
    • Vis profil
« Svar #36 Dato: Okt 08, 2020, 13:15:53 »
Tak for opdateringerne - det er sjovt at følge med i
Tænker ikke du holder den vilde timeløn på de projekter, men jeg gætter på at du hygger dig med det :-)

sirhiss

• Newbie
  • *
    • Vis profil
« Svar #37 Dato: Okt 08, 2020, 16:05:53 »
Tak for opdateringerne - det er sjovt at følge med i
Tænker ikke du holder den vilde timeløn på de projekter, men jeg gætter på at du hygger dig med det :-)
Ja du har fuldstændig ret, det er sjovt at holde sig i gang, jeg har startet mit firma men der sker ikke så meget i start op fasen. Det giver god mavefornemmelse at lave de gamle biler sådan en Dansk fattigmands udgave af "Wheeler dealers"
Sirhiss
Team Bundgas
208 HDI
BMW 320i e91
Sonett projekt

sirhiss

• Newbie
  • *
    • Vis profil
« Svar #38 Dato: Okt 16, 2020, 19:12:42 »
Så er mit bilhandler eventyr slut, men i dag blev jeg sgu udfordret, først kunne jeg ikke bestille prøveplader da jeg havde ramt mit max som er 10 gange på et år(det viste jeg ikke) så kunne golfen ikke starte da batteri var fladt, da jeg så havde fået liv i den og skulle have den på trailer så var det ene baghjul fladt og der sad en stor skrue i dækket :044: men jeg er jo stædig så ned på værksted og af med hjul, over til den lokale mekanikker som fiksede det, jeg justerede støddæmpere lidt op så den ikke skraber på. Samle bil og hjem og læsse den af igen, støvsuge og fremvisning kl.17, solgt med kun 1000 kr i afslag. Puuha nu bliver det godt med weekend
Sirhiss
Team Bundgas
208 HDI
BMW 320i e91
Sonett projekt

sirhiss

• Newbie
  • *
    • Vis profil
« Svar #39 Dato: Okt 17, 2020, 19:58:31 »
Nu har jeg frisk energi igen, glæder mig til at hente min næste Golf 1 på onsdag, den er fra 75 og har stået stille i 20 år, skulle være rustfri og nymalet for 20 år siden men blev aldrig samlet så det er et samlesæt, det eneste der mangler er sæderne så forsæder er købt, det blev 2 lækre Recaro invalidesæder (skal lige renses) som ligner dem man kunne købe som ekstra udstyr til golf  1-2 men disse er ca 10år gamle og ikke 30år. Bagsædet bliver et ombygget fra en Corrado(det var på lager i forvejen) God weekend
Sirhiss
Team Bundgas
208 HDI
BMW 320i e91
Sonett projekt