Forfatter Emne: Erfaring med Autobutler?  (Læst 323 gange)

Gustavp

• Newbie
  • *
    • Vis profil
    • Tjekbil
Erfaring med Autobutler?
« Dato: Apr 14, 2020, 16:47:48 »
Hej alle

Jeg kunne ikke finde et lignende emne, så jeg oprettede lige et nyt. Er der mon nogle i dette forum, der har erfaring med reparation gennem Autobutler? Det skulle eftersigende være danmarks billigste hjulskifte, men jeg er lidt i tvivl. Det kan alle jo sige. Er der nogle her, der har afprøvet nogle af deres services? I så fald vil jeg meget gerne høre fra jer  :032:

Venlige hilsener fra Gustav 

Wind Diesel

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
    • My500px
Sv: Erfaring med Autobutler?
« Svar #1 Dato: Apr 14, 2020, 16:51:55 »
Mit forsøg på at bruge dem døde allerede da jeg havde bestilt tilbud for alle der sendte tilbud tilbage tilbød en dårligere olie end den som Mazda foreskriver bilen skal bruge så det gad jeg ikke spilde mere tid på - derudover ville den autoriserede lave det service som autobutler tilbød til ca. 2000 kr. for 2400 med den rigtige olie og samtidig ville de udbedre de kulance sager der lå klar - så farvel autobutler
STOP destroying our planet - it's where i keep all my stuff !

jesperchr_206

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Apr 14, 2020, 20:28:37 »
Fik et tilbud på tandrem skift, olie service inkl filter samt noget multirem til men Peugeot 508.

Endte med at vælge Au2Move i Helsinge til opgaven og de løste den uden problemer til 50 procent af prisen ifht Peugeot.

Sendt fra min moto g(8) plus med Tapatalk

Gøyen

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Maj 07, 2020, 23:15:57 »
Vores lokale mekaniker HAR været tilknyttet autobutler,men sagde at det var billigere for ALLE parter,at lade være med at bruge dem.......;o/
106 Zendiesella

Hi-speeds helt egen spånabe/50% af Brdr.Arbejdsløs.

Wind Diesel

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
    • My500px
« Svar #4 Dato: Maj 09, 2020, 13:07:30 »
Vores lokale mekaniker HAR været tilknyttet autobutler,men sagde at det var billigere for ALLE parter,at lade være med at bruge dem.......;o/

Det sagde min også - han ville hellere give mig -10% end fakturere igennem dem
STOP destroying our planet - it's where i keep all my stuff !