Forfatter Emne: Kender vi en hos Ikea med personaleansvar  (Læst 574 gange)

HappyFrog

• Hr. Truck Driver
  • Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
    • http://www.conzentrate.com
Kender vi en hos Ikea med personaleansvar
« Dato: Jan 17, 2020, 09:20:48 »
Halløj

Kender eller har vi tilfældigvis en hos Ikea herinde, der enten har med ansættelser at gøre eller som kender til procedurerne?
Jeg har en veninde der idag er pædagog, men hun er ved at brænde tør for pædagog krudt og synes det er på tide at komme videre. Hun har af en eller anden grund en skjult drøm om at komme til Ikea og havde søgt et job her omkring Jul men blev sorteret fra - hun blev gemt i deres jobbank, det ved jeg så ikke om det betyder ansøgningen var interessant eller om alle automatisk bliver det.
Hun er næsten ligeglad med hvilken afdeling hun ender i, hun er mest glad for bolig/indretning, men er som udgangspunkt frisk på det meste.

Det hun godt vil købe en vokal til er hvordan hun nemmest gør sig lækker, så det er ikke et forsøg på at snige hende forbi de andre i bunken, men jeg kunne forestille mig de får en del ansøgninger så det er jo lige med at gøre sig bemærket. Hun var fristet til at skyde med sprede hagl og klikke søg på samtlige af deres jobopsalg, men jeg sagde jeg lige synes hun skulle klappe hesten så ville jeg lige prøve at spørge rundt om der var måske var en der havde lidt tips at dele ud af.

Andre er naturligvis også velkommen til at byde ind :-)
Mvh
HappyFrog

Nu: Subaru Impreza GT Twinscroll, 3x Subaru MV Pickup & Subaru Forester XT, Ex: Suzuki Swift, Volvo V50 1.6D, Subaru Legacy Turbo, Subaru Impreza GT+, Renault Clio Sport, Citroen Saxo VTS Cup - It's bad luck to be superstitious.

Kenny

• Officiel HS-tightstestmester, Tværp-wannabe
  • Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
Sv: Kender vi en hos Ikea med personaleansvar
« Svar #1 Dato: Jan 17, 2020, 09:52:23 »
IKEA må have en stor gennemstrømning af medarbejdere, er det ikke bare at ringe til dem og spørge hvordan det foregår og om hun evt. skal kigge fordi og fortælle om hendes IKEA fetish.

Lasse - 206 GT

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Jan 17, 2020, 14:11:04 »
Er det ikke her en historie på noget social media kan hjælpe hende og Ikea. Hvis Ikea kan komme til at se god ud, ved "kun" at ansætte en ny ivrig medarbejder. En god gang #, og så er det win/win.

HappyFrog

• Hr. Truck Driver
  • Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Jan 17, 2020, 14:33:14 »
Jeg tror måske hendes chef vil se en smule skævt til hende hvis hun begynder at flashe hun søger nye spændende udfordringer istedet for det røvsyge job hun sidder i nu. Men det er kun et gæt.
Mvh
HappyFrog

Nu: Subaru Impreza GT Twinscroll, 3x Subaru MV Pickup & Subaru Forester XT, Ex: Suzuki Swift, Volvo V50 1.6D, Subaru Legacy Turbo, Subaru Impreza GT+, Renault Clio Sport, Citroen Saxo VTS Cup - It's bad luck to be superstitious.

Lasse - 206 GT

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Jan 17, 2020, 14:42:14 »
Jeg tror måske hendes chef vil se en smule skævt til hende hvis hun begynder at flashe hun søger nye spændende udfordringer istedet for det røvsyge job hun sidder i nu. Men det er kun et gæt.

hmm så synes jeg da hun skal starte med at snakke med hendes chef.

HappyFrog

• Hr. Truck Driver
  • Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Jan 17, 2020, 15:07:16 »
hmm så synes jeg da hun skal starte med at snakke med hendes chef.
Jeg tror næppe hun kommer til at involvere ham, men det vil jeg nu heller ikke blande mig i, jeg forsøger bare at hjælpe hende videre.
Mvh
HappyFrog