Forfatter Emne: Vegetar julefrokost  (Læst 1568 gange)

eichmeier

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
Sv: Vegetar julefrokost
« Svar #15 Dato: Nov 08, 2019, 20:09:52 »
Vi er nogle stykker der mødes 1 gang om året til en weekend tur. Lidt ved et tilfælde er maden den ene dag blevet til en udfordring og det har bragt os ret vidt omkring. Et år overnattede vi i Rold skov og lavede osso buco over bål, et andet år blev vi passet og plejet af den enes mor, fordi vi alle kom der som unge og hun havde over længere tid spurgt om vi ikke snart kom hjem. Et år var vi på en båd en helt weekend og lavede naturligvis skipperlabskovs. Dette år foreslog en at vi skulle se om det overhovedet kunne lade sig gøre at lave en vegetar middag, hvor vi ville gå fra bordet og tænke det var sgu egentlig ok.

Uden pis så synes jeg det er en interessant udfordring, specielt fordi jeg tror ikke selv på det. Men det kan være det beror på uvidenhed, jeg ved jo ikke en skid om vegetarmad når det kommer til stykket.

IT's a TRAP  RUUUUN
/eichmeier

HappyFrog

• Hr. Truck Driver
  • Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
    • http://www.conzentrate.com
Sv: Vegetar julefrokost
« Svar #16 Dato: Nov 08, 2019, 22:32:22 »
Vi blev enige om ikke at gøre det igen, men sjov aften trods alt :-)
Mvh
HappyFrog

Nu: Subaru Impreza GT Twinscroll, 3x Subaru MV Pickup & Subaru Forester XT, Ex: Suzuki Swift, Volvo V50 1.6D, Subaru Legacy Turbo, Subaru Impreza GT+, Renault Clio Sport, Citroen Saxo VTS Cup - It's bad luck to be superstitious.