Forfatter Emne: Investerings bil (For sjov)  (Læst 10880 gange)

NSL

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
    • http://www.finddinbil.dk
Sv: Investerings bil (For sjov)
« Svar #105 Dato: Aug 05, 2019, 22:29:26 »
Præcis den jeg har kigget på. Som investering tror jeg ikke det er det store den vil stige.

En kammerat roder meget med amerikanere, eller det er faktisk ham og hele svigerfamilien.

Han har selv noget Pontiac GTO og så en anden, begge i nærmest ny stand. For dem er det en hobby, og det han hælder i dem giver ikke den store stigning i værdi.

Sendt fra min Moto G (5) Plus med Tapatalk

Kost neutralitet kan også være rigtig fint. Set i lyset af at en gennemsnitslig personbil i dK nok afskriver 30k om året så er pris neutralitet jo ret attraktivt
En ræv af sølvpapir

jesperchr_206

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #106 Dato: Aug 06, 2019, 07:54:00 »
Præcis den jeg har kigget på. Som investering tror jeg ikke det er det store den vil stige.

En kammerat roder meget med amerikanere, eller det er faktisk ham og hele svigerfamilien.

Han har selv noget Pontiac GTO og så en anden, begge i nærmest ny stand. For dem er det en hobby, og det han hælder i dem giver ikke den store stigning i værdi.

Kost neutralitet kan også være rigtig fint. Set i lyset af at en gennemsnitslig personbil i dK nok afskriver 30k om året så er pris neutralitet jo ret attraktivt
Så er det bare at købe. De mister ingen værdi.

Marck306Gti

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #107 Dato: Aug 06, 2019, 22:26:37 »

Så er det bare at købe. De mister ingen værdi.

Enig, de er i værste fald konjunkturfølsomme.. Køb køb køb.. 😊
-:Marck:-

Min amerikanerslæde: viewtopic.php?f=20&t=62450

Citat Brian Johnson, forsanger i AC/DC " It makes your arse go like a rabbits nose", sagt da han taler om en gammel Bentley med speederen i midten, og hvordan man får det når man tager fejl af pedalerne lige før et sving..

Lasse - 206 GT

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #108 Dato: Aug 07, 2019, 07:28:06 »
Jeg havde ikke rigtig nogle kost neutrale biler i 2006. Nogle der har en ide om pris udviklingen på special biler i DK i perioen fra 2006 til 2009? Jeg tænker bare der kunne jo godt komme en økonomisk periode igen som vil udfodre fantasipriser på bil markede.

eichmeier

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #109 Dato: Aug 07, 2019, 07:31:58 »
Lige præcis amerikanerslæder der er indreg. som veteran ville jeg være varsom med lige nu - medmindre du er sikker på den er 110% original.

De blev jagtet noget til træf i Hurup - selv ny lak, andre fælge, sågar andre tændkabler blev noteret og kunne forventes at give indkaldelse til syn og ny afgiftsberegning

/eichmeier
/eichmeier

Henrik S.

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #110 Dato: Aug 07, 2019, 07:46:10 »
De blev jagtet noget til træf i Hurup - selv ny lak, andre fælge, sågar andre tændkabler blev noteret og kunne forventes at give indkaldelse til syn og ny afgiftsberegning

Ah, hva?! Det lyder godt nok emsigt ud over det almindelige (selv for de danske myndigheder). Er det på grund af traditionen med hot-rods?

HappyFrog

• Hr. Truck Driver
  • Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
    • http://www.conzentrate.com
« Svar #111 Dato: Aug 07, 2019, 07:57:02 »

Ah, hva?! Det lyder godt nok emsigt ud over det almindelige (selv for de danske myndigheder). Er det på grund af traditionen med hot-rods?
Det er ikke kun hotrods, det er alt der er veteran - men mon ikke der er ramme garanti på hotrod træf.
Det bliver hidsigt diskuteret for tiden, der bliver måske-måske ikke lukket op for mere lempelige regler på veteran fronten, så de fleste synes det er noget tarveligt at køre heksejagt indtil man ved hvad vej det går.
Mvh
HappyFrog

Nu: Subaru Impreza GT Twinscroll, 3x Subaru MV Pickup & Subaru Forester XT, Ex: Suzuki Swift, Volvo V50 1.6D, Subaru Legacy Turbo, Subaru Impreza GT+, Renault Clio Sport, Citroen Saxo VTS Cup - It's bad luck to be superstitious.

John Sahl

• Administrator
  • Inderkredsen
    • Vis profil
    • www.autohenter.dk
« Svar #112 Dato: Aug 07, 2019, 09:26:59 »
Jeg havde ikke rigtig nogle kost neutrale biler i 2006. Nogle der har en ide om pris udviklingen på special biler i DK i perioen fra 2006 til 2009? Jeg tænker bare der kunne jo godt komme en økonomisk periode igen som vil udfodre fantasipriser på bil markede.

Det er kun et spørgsmål om tid, jeg har sagt lige netop det i flere år.

John Sahl Hjælp til import = www.autohenter.dk

John Sahl

• Administrator
  • Inderkredsen
    • Vis profil
    • www.autohenter.dk
« Svar #113 Dato: Aug 07, 2019, 09:33:57 »
Lige præcis amerikanerslæder der er indreg. som veteran ville jeg være varsom med lige nu - medmindre du er sikker på den er 110% original.

/eichmeier

Ja, det stunt er så sygt lavet, fy for pokker.

John Sahl Hjælp til import = www.autohenter.dk

please

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
Mvh Ludvig

Kører pt Touran.
Citat kaare: Hvis ikke det var fordi jeg er så umanerlig velhængt, så kørte jeg stilen uden underbuks, da de jo kun er til besvær

Tonyax på blærbar

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
Mvh Tony

2017 Citroën C1 1,2 Puretech 5 dørs. (konedytten)
2017 Skoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG (firmadytten)

sirhiss

• Newbie
  • *
    • Vis profil
« Svar #117 Dato: Aug 25, 2019, 09:49:53 »
Så har jeg købt mig lidt flere biler, så det blev til en 200sx-Skyline R33 uden motor/gearkas og en Corrado G60, så skal de have fikset lidt småting og laves så originale som muligt, så sætter jeg dem på "lager" og finder dem frem om et par år. Jeg er sikker på at jeg kommer til at tjene væsentlig mere end jeg ville få i banken i rente og så er det sgu noget sjovere for en biltosse som mig. God weekend
Sirhiss
Team Bundgas
208 HDI
BMW 320i e91
Peugeot 206 - MAXI - 213hk
Sonett projekt

HappyFrog

• Hr. Truck Driver
  • Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
    • http://www.conzentrate.com
« Svar #118 Dato: Aug 25, 2019, 11:09:37 »
Du må have en fornuftig størrelse garage.
Mvh
HappyFrog

Nu: Subaru Impreza GT Twinscroll, 3x Subaru MV Pickup & Subaru Forester XT, Ex: Suzuki Swift, Volvo V50 1.6D, Subaru Legacy Turbo, Subaru Impreza GT+, Renault Clio Sport, Citroen Saxo VTS Cup - It's bad luck to be superstitious.

sirhiss

• Newbie
  • *
    • Vis profil
« Svar #119 Dato: Aug 25, 2019, 16:42:14 »
Du må have en fornuftig størrelse garage.
Jeg har fundet en med en tom lade som jeg er ved at fylde...…..
Sirhiss
Team Bundgas
208 HDI
BMW 320i e91
Peugeot 206 - MAXI - 213hk
Sonett projekt