Teknikfora > Dæk, fælge og undervogn

Magnesium hjul

(1/2) > >>

sirhiss:
Er der noget man skal være opmærksom på hvis man køber ældre (12-15år) gamle magnesium hjul, mener noget med at de bliver dårlige med tiden men hvad sker der med dem?? Mener de proff. rallyteams har kørt med dem før i tiden. Hvad siger i?

HappyFrog:
Problemet med ældre magnesium hjul er kun at de korroderer hurtigere, så malingen falder af. Jeg har 2 sæt speedlines fra 90'erne til imprezaen som jeg fik pulverlakeret for ca 4 år siden. Vinterfælgene er begyndt at smuldre lidt men ellers er de fortsat fine.

sirhiss:

--- Citat fra: HappyFrog efter Apr 24, 2019, 14:07:43 ---Problemet med ældre magnesium hjul er kun at de korroderer hurtigere, så malingen falder af. Jeg har 2 sæt speedlines fra 90'erne til imprezaen som jeg fik pulverlakeret for ca 4 år siden. Vinterfælgene er begyndt at smuldre lidt men ellers er de fortsat fine.

--- Afslutning på citat ---
OK tak for svar.  Jeg har nok alligevel knækket dem eller revet malingen af i forsøg på at køre op på autotraileren inden der er gået 2 år...…...

please:
Jeg har kørt med magnesium tidligere. Den ene var skæv, og min kammerat ville så prøve at rette den op, men så "eksploderede" den bare.
Så regn ikke med at kunne rette dem.

HappyFrog:
Wut? Jeg fik rettet og svejset en af mine uden problemer.

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version