Forfatter Emne: Pug 1,2 thp?  (Læst 2592 gange)

jesperchr_206

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
Sv: Pug 1,2 thp?
« Svar #15 Dato: Jan 07, 2019, 20:27:31 »
Glastag er hamrende lækkert.

Dejligt med lys og man kan altid lukke til hvis der er for meget sol.

Sendt fra min Moto G (5) Plus med Tapatalk

Kenny

• Officiel HS-tightstestmester, Tværp-wannabe
  • Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: Jan 07, 2019, 20:57:38 »
Jeg har brugt det meget lidt og kun fordi ungerne og konen trykker på knappen. Pænt irriterende når der kommer nys ned i kabinen fra en lampe, skilt eller lignende.
Måske det giver mening til sommer.

Nå men tillykke med den alligevel

_:Kenni:_

• Datekeeper
  • Inderkredsen
  • *
  • Dybt useriøs 24/7-365 😎
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Jan 07, 2019, 21:46:41 »
Adaptiv fartpilot er satme fedt, det har jeg i Passaten. Det spiller bare maks.  :cheesy:
Passat Variant 2,0 TDi DSG

"Jeg siger ikke hun er en guldgraver, men hun roder ikke rundt med en neger der er gået i stykker"

minidue

• Newbie
  • *
    • Vis profil
    • http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=7422
« Svar #18 Dato: Jan 07, 2019, 23:37:01 »
Hvad med at man skal betjene alt fra tochskærmen. Var ude og prøve en men syntes umildbart det var irreterende at man skulle klikke sig ind for at skrue op for blæser og varme istedet for bare at skrue på en knap. Nogle der har erfarring med hvordan det fungere i hverdagen. Vender man sig hurtigt til det.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

pug 205. verdens mindste arbejdsbil
iglo bygger på Grønland :-)

Peter106xs

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: Jan 08, 2019, 04:50:03 »
Adaptiv fartpilot er satme fedt, det har jeg i Passaten. Det spiller bare maks.  :cheesy:

Jeg er lidt spændt på det, tænker at man får mest ud af det ved aut. Gear. I køkørsel.
Men det skal nok blive lækkert uanset hvad...

Hvad med at man skal betjene alt fra tochskærmen. Var ude og prøve en men syntes umildbart det var irreterende at man skulle klikke sig ind for at skrue op for blæser og varme istedet for bare at skrue på en knap. Nogle der har erfarring med hvordan det fungere i hverdagen. Vender man sig hurtigt til det.

Ja, der er ikke meget overskud til at fedte med den skærm på en prøvetur.
Jeg har tidligere haft lånebiler 208/308, og synes at man ret hurtigt får styr på det.
Plet is no more...
Nu i 308 SW Sportium 140 HDI
Plets Rullefelts attest: http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbr ... serID=8017" onclick="window.open(this.href);return false;

Peter106xs

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: Jan 08, 2019, 04:55:58 »
Glastag er hamrende lækkert.

Dejligt med lys og man kan altid lukke til hvis der er for meget sol.

Sendt fra min Moto G (5) Plus med Tapatalk

Enig. Om sommeren kan det dog godt give lidt ekstra varme i bilen 😅

Jeg har brugt det meget lidt og kun fordi ungerne og konen trykker på knappen. Pænt irriterende når der kommer nys ned i kabinen fra en lampe, skilt eller lignende.
Måske det giver mening til sommer.

Nå men tillykke med den alligevel

Jeg synes ikke det er det store problem. I og med at det er svært at se ud af det imens man kører.

Jo tak, eller hedder det “kondolerer”, nu hvor det er min 6. Peugeot i streg?
Plet is no more...
Plets Rullefelts attest: http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbr ... serID=8017" onclick="window.open(this.href);return false;

Kenny

• Officiel HS-tightstestmester, Tværp-wannabe
  • Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: Jan 08, 2019, 05:13:08 »

Jeg har kørt 6000km i min 308 og det er irriterende at der ikke er en knap til ac, selvom jeg normalt kun justere temp og resten står på auto
I det hele taget synes jeg ikke det er smart at alt er lagt ind i skærmen.

Tonyax på blærbar

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: Jan 08, 2019, 09:34:45 »
er den RIGTIG adaptiv? kan huske bilmagasinet testede en 308 på et tidspunkt, og der var han RIGTIGT tæt på at smaske op i ham fortil pga den ikke automatisk bremsede, den slap kun fartkontrollen!! ved ikke om det er ændret med tiden.

i skodaen bremser den selv helt ned til 0 (og brokker sig så ved stilstand, hvis man ikke selv bremser pga dsg)
Mvh Tony

2017 Citroën C1 1,2 Puretech 5 dørs. (konedytten)
2017 Skoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG (firmadytten)

Peter106xs

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: Jan 08, 2019, 09:46:20 »
er den RIGTIG adaptiv? kan huske bilmagasinet testede en 308 på et tidspunkt, og der var han RIGTIGT tæt på at smaske op i ham fortil pga den ikke automatisk bremsede, den slap kun fartkontrollen!! ved ikke om det er ændret med tiden.

i skodaen bremser den selv helt ned til 0 (og brokker sig så ved stilstand, hvis man ikke selv bremser pga dsg)

Jeg har faktisk ikke kunnet prøve den med den pakke.
Men den skulle selv bremse ned og efterfølgende accelerere til den indstillede hastighed når man er trukket uden om..

Men ja, jeg er også spændt på at se hvordan det virker 😅
Plet is no more...

Tonyax på blærbar

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: Jan 08, 2019, 09:55:25 »
det spiller max i octaviaen, dog skal den stå i sport, og en tand tættere end standard (kan man indstille på octaviaen, for den passer til mit temperament, ellers er den sløv til at gasse op igen)
Mvh Tony

Peter106xs

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: Jan 08, 2019, 11:29:43 »
Jeg har så valgt en med manuel, så jeg får selvfølgelig ikke glæde ag den ved start/stop køkørsel. Men tænker at jeg ville have ærgret mig hvis jeg sparede de håndører...
Plet is no more...

Tonyax på blærbar

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: Jan 08, 2019, 14:08:37 »
den advare hvergang man holder stille, så bruger det aldrig i kø, kun ved normal kørsel :)
Mvh Tony

_:Kenni:_

• Datekeeper
  • Inderkredsen
  • *
  • Dybt useriøs 24/7-365 😎
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: Jan 08, 2019, 22:49:18 »
den advare hvergang man holder stille, så bruger det aldrig i kø, kun ved normal kørsel :)

I Passaten er det genialt osse til kø kørsel, da den bremser helt ned til nul, og så skal man bare lige trykke let på speederen For at sætte igang igen, og den kommer ikke med nogle advarsler.
Jeg er blown away over hvor godt det virker.  :cheesy:
Passat Variant 2,0 TDi DSG

"Jeg siger ikke hun er en guldgraver, men hun roder ikke rundt med en neger der er gået i stykker"

John Sahl

• Administrator
  • Inderkredsen
    • Vis profil
    • www.autohenter.dk
« Svar #28 Dato: Jan 09, 2019, 06:32:00 »
Jeg har prøvet det i en masse biler efterhånden og det virkede umiddelbart bedst i en Mercedes E350. Der er små nuanceforskelle mellem mærker/modeller, men den føltes mest helstøbt mht systemets funktion og daglige brug, inklusive de personlige præferencer manken justere.

Køkørsel i sådan en er sgu tæt på fantastisk.

John Sahl Hjælp til import = www.autohenter.dk

Tonyax på blærbar

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: Jan 09, 2019, 07:48:54 »

I Passaten er det genialt osse til kø kørsel, da den bremser helt ned til nul, og så skal man bare lige trykke let på speederen For at sætte igang igen, og den kommer ikke med nogle advarsler.
Jeg er blown away over hvor godt det virker.  :cheesy:

så har de nok ændret det siden Skodaen (det jo også en gammel sveske jeg triller i fra 08/2017) men kommer man ned på nul, så skal man holde bremsen, og så slår den fartpilot fra, men man slå den bare til igen.
Mvh Tony