Forfatter Emne: Apple carplay  (Læst 1212 gange)

Werner-Hove

• Newbie
  • *
    • Vis profil
Apple carplay
« Dato: Apr 09, 2018, 16:51:11 »
Hej
Nogen derved om man kan opdatere software så man kan få carplay, har en Peugeot 308 fra forår 2017?
Hilsen David

HL75

• Newbie
  • *
    • Vis profil
Sv: Apple carplay
« Svar #1 Dato: Apr 27, 2018, 14:37:22 »
Har du fået svar på dit spørgsmål andet sted?

Werner-Hove

• Newbie
  • *
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Apr 28, 2018, 09:02:32 »
Nej det har jeg ikke  🙁

HL75

• Newbie
  • *
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Apr 30, 2018, 20:58:04 »
Nej det har jeg ikke  🙁

Okay...

Nu ved jeg ikke hvor du kommer fra, men jeg synes du skal spørge værkføreren eller en sælger i udstillingen hos den nærmeste Peugeot forhandler om det kan lade sig gøre.
Touchskærmen/hardwaren i 308´eren styrer jo både klimaanlæg, audio, navi osv.

I den sidst nye model fra efteråret 2017 er softwaren blevet hurtigere, på dansk og kan opdateres fremover.
I din model er det noget med at skærmen har fabrikantens eget software som desværre ikke kan fornyes, opdateres til dansk eller lign.
I f.eks Citroën Picasso kan Apple carplay ikke indkodes efterfølgende har jeg hørt...

Når det så er sagt, kan det være det er noget andet med netop dit ønske... ved ikke om den del kan ordnes, jeg tvivler desværre, men prøv derfor at spørg hos Peugeot.

Jeg har selv næsten lige købt en brugt Citroën C4 fra 11/2015 med 7" touchskærm, (altså ikke en Picasso) og her er det kun audio, navi og nogle indstillinger osv. der styres fra skærmen.
Hverken navigation eller Apple carplay var blevet installeret fra ny af.
Men jeg er så heldig, at min model har en skærm med en software som tillader indkodning af Apple carplay, og har netop lige fået det gjort, det er super lækkert.
Så er jeg faktisk ligeglad med navigationen nu hvor jeg bl.a. kan bruge "Apple kort appen" som holdes automatisk opdateret  :dft009:

Jeg håber det kan lade sig gøre i din også, men...  :49:

Rollo

• Newbie
  • *
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Jul 15, 2018, 06:59:25 »
Nu er det gok nok lidt tid siden jeg har rodet med det, men 308érne har aldrig kunne opdateres til carplay.
Nogle af 208érne har man kunne gøre det på.

Lokomotivfører hos DSB - Tidligere teknisk rådgiver hos Peugeot.

Jt80

• Newbie
  • *
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Aug 03, 2018, 12:58:35 »
Jeg har spurgt forhandler om dette, for vores 308sw fra 02-2015 og svaret var at det ikke var muligt.

/J