Forfatter Emne: Cykel-tråd  (Læst 56013 gange)

please

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
Sv: Cykel-tråd
« Svar #750 Dato: Aug 02, 2020, 13:31:57 »
Det ser ud til at deres eneste modstander på 900 duo er blevet diskvalificeret 🤔
Mvh Ludvig

Kører pt Touran.
Citat kaare: Hvis ikke det var fordi jeg er så umanerlig velhængt, så kørte jeg stilen uden underbuks, da de jo kun er til besvær

Kenny

• Officiel HS-tightstestmester, Tværp-wannabe
  • Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #751 Dato: Aug 02, 2020, 17:58:26 »
Der er relativt mange DNF og DNS

Henrik S.

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #752 Dato: Aug 03, 2020, 11:10:32 »
Nogen, der ved, om de er kommet helskindet i mål?

John Sahl

• Administrator
  • Inderkredsen
    • Vis profil
    • www.autohenter.dk
« Svar #753 Dato: Aug 03, 2020, 11:51:32 »
Nogen, der ved, om de er kommet helskindet i mål?

Det er de skam :-)

John Sahl Hjælp til import = www.autohenter.dk

Lasse - 206 GT

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #754 Dato: Aug 03, 2020, 11:56:14 »
Hej

Tak for online support. Jeg havde mobilen på styret og har faktisk brugt det positivt at der var response på flere medier undervejs. @Knudsen du skulle da lige have sagt "Hej Lasse" eller noget, vi kunne fint have brugt pausen og givet en live opdatering :-) . Det kørte super godt på det tidspunkt, men en spændende oplevelse med kriser som kommer og går. Claus og jeg er super stolte over vi kom igennem, og også som vinder af klassen, da vi var de eneste som gennemførte. Det andet Duo hold havde snydt 15km af ruten til sidst ved århus og de fik muligheden for at køre tilbage og rette fejlen, men valgte ikke at gøre det. De var lidt sure på løbet og hinanden vist(det kan man også gost blive på 60-65 timer).

Claus og jeg havde et perfekt samarbejde, og vi havde lavet et Code of conduct inden løbet, som blev fulgt. Vi havde ikke regnet med at ruten ville være så hård. Virkelig noget hård MTB single track i mørke og med en meget træt krop. Sand ved vest kysten også i mørke. Jeg havde en lang og hård krise i 7-8 timer fra ca. silkebord og til Odder. Mine akillessener gjorde meget ondt, og det var valg mellem at stå op så de gjorde mere ondt eller sidde og få "slag" på en i forvejen meget brugt bagdel. Det var i samme periode vi var løbet tør for mad og vand, alt var lukket på det tidspunkt(fandt vand ved en kirke på et tidspunkt). Et godt bager stop i Odder gav ny energi og vi var sikre på at vi nok skulle komme igennem. Men hvor var de lange de sidste 100km og afslutningen i Århus var træls og hård.

Vi sov 5timer natten mellem fredag og lørdag, og ellers prøvede vi at holde cyklerne igang. sidder og er små stolt over at kunne gøre det. er stolt over Claus og jeg kunne gøre det så godt sammen, ikke en gang var vi uenige eller lige vrissede af hinanden - Team Work og en oplevelse vi kan tænkte tilbage på med glæde, men også at vi ved vi kan når vi vel.

Var løbet for hård? hmm nu skulle det jo være noget af det hårdeste, så vi kan vel ikke klage over det. Men jeg tror RAD laver lidt om i ruten til næste år. Vejret var med os, næsten ingen regn. Dog lidt meget vind og især imod os(både når vi skulle vest, syd og øst på :-) ).

Idag har kroppen det som om jeg er blevet kørt over af en mellem stor varevogn, men det havde jeg også regnet med efter 65 timer på en Gravel cykel. mine Akillessener er desværre lidt hævede, og jeg laver strækkeøvelser og har is på. bagdelen er faktisk ok, men self. øm(så der er ikke gået hul :-) ). Hænder/håndled og forfødderne sover/summer lidt og ellers ømme ben muskler. Det er godt at der er 12 dage til DM i 24timers på landevej..

Vores danske natur.. Hvis nogen skulle have lyst til at se nogle af det flotteste natur vi har i danmark fra en Gravel eller MTB cykel, så findes ruten jo online. Og jeg kommer gerne med input til nogle områder man kunne tage på et par timer(hvis man ikke lige har mod på hele turen :-) ) De har virkelig fundet noget af det flotteste og øde områder vi har. Har taget lidt billeder fra mobilen på turen, skal nok poste et par, hvis noget af dem er blevet gode.

Over and out fra Fy og Bi vinder af RAD-X 900 Duo.

John Sahl

• Administrator
  • Inderkredsen
    • Vis profil
    • www.autohenter.dk
« Svar #755 Dato: Aug 03, 2020, 12:07:45 »
Fedt med opdatering og utrolig flot kørt. Jeg undrede mig over farten på live opdateringen, men med din beskrivelse af ruten giver det hele jo bare så meget mening. Stærkt kørt Lasse!

John Sahl Hjælp til import = www.autohenter.dk

HappyFrog

• Hr. Truck Driver
  • Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
    • http://www.conzentrate.com
« Svar #756 Dato: Aug 03, 2020, 12:58:08 »
Det er eddermame godt gået. Det var planen jeg ville have fanget jer ved Aggersundbroen (havde endda flag med i bilen) men strandede i brandslukning på job og kunne først forlade kontoret midt på aftenen :56:
 - det iøvrigt lidt sjovt at se hvor usandsynlig optimistisk man er som tilskuer. "De kører med 27km/t nu, hvis bare de holder farten kan de være i mål om 12 timer.". "Aaarh, hvorfor holder de pause kun 100km fra mål"  :dft010:
Mvh
HappyFrog

Nu: Subaru Impreza GT Twinscroll, 3x Subaru MV Pickup & Subaru Forester XT, Ex: Suzuki Swift, Volvo V50 1.6D, Subaru Legacy Turbo, Subaru Impreza GT+, Renault Clio Sport, Citroen Saxo VTS Cup - It's bad luck to be superstitious.

Henrik S.

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #757 Dato: Aug 03, 2020, 13:06:19 »
Det er utrolig godt gået!  :54:

Lasse - 206 GT

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #758 Dato: Aug 03, 2020, 16:18:40 »
Et par af de billeder der kunne bruges til noget:

please

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #759 Dato: Aug 03, 2020, 22:00:35 »
hvor mange punkteringer blev det til på turen?

Det må være et relativt højt Kcal. forbrug i har fået på sådan en bette cykel tur der.

og stærkt gjort. . . fedt :047:
Mvh Ludvig

Kører pt Touran.
Citat kaare: Hvis ikke det var fordi jeg er så umanerlig velhængt, så kørte jeg stilen uden underbuks, da de jo kun er til besvær

Lasse - 206 GT

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #760 Dato: Aug 03, 2020, 22:22:09 »
hvor mange punkteringer blev det til på turen?

Det må være et relativt højt Kcal. forbrug i har fået på sådan en bette cykel tur der.

og stærkt gjort. . . fedt :047:

Jeg havde 3 og Claus 0. Mine klaret med Dynaplug(kunne sikkert have klaret dem uden, hvis jeg havde ventet på at seal'en tog dem. Men gad ikke problemer senere på turen).

Mener det var 23.000Kcal jeg havde brugt. Jeg havde troet omkring 30.000, men det er jo heller ikke fuld gas i 65 timer.

jo tak, er også selv godt tilfreds med at vi kom igennem.

Jimmi

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #761 Dato: Aug 12, 2020, 19:27:54 »
Jeg håber I kan hjælpe en nybegynder lidt på vej. Jeg har ikke cyklet siden folkeskolen, og er nu 41 år gammel :027: . Jeg vil gerne igang med en hverdagscykel, som jeg kan bruge til og fra arbejde (5 km hver vej) og på ture med familien (evt. plads til en cykelstol), og især for motionens skyld.

Mit eneste krav er, at det skal være en cykel som jeg ikke selv skal vedligeholde alt for meget, men blot kan køre til en cykelmekaniker for et par services om året. Fint nok hvis jeg skal give den lidt olie engang imellem  :dft009:

Er der nogle særlige mærker jeg bør fokusere på, så som Specialized eller noget andet?

Pris: cirka 6-7.000 kr.

Jeg endte med at købe denne:
https://www.stevensbikes.de/2020/index.php?bik_id=108&cou=DK&lang=da_DK

Henrik S.

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #762 Dato: Aug 12, 2020, 21:38:28 »
Jeg håber I kan hjælpe en nybegynder lidt på vej. Jeg har ikke cyklet siden folkeskolen, og er nu 41 år gammel :027: . Jeg vil gerne igang med en hverdagscykel, som jeg kan bruge til og fra arbejde (5 km hver vej) og på ture med familien (evt. plads til en cykelstol), og især for motionens skyld.

Mit eneste krav er, at det skal være en cykel som jeg ikke selv skal vedligeholde alt for meget, men blot kan køre til en cykelmekaniker for et par services om året. Fint nok hvis jeg skal give den lidt olie engang imellem  :dft009:

Er der nogle særlige mærker jeg bør fokusere på, så som Specialized eller noget andet?

Tillykke med den. Ser da ud til at være et glimrende valg ud fra beskrivelsen.  :54:

Jimmi

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #763 Dato: Aug 12, 2020, 22:34:04 »

Tillykke med den. Ser da ud til at være et glimrende valg ud fra beskrivelsen.  :54:

Takker. Godt at høre det ikke er helt skævt  :dft009:

BrianAlbertsen

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
    • http://albertsen.org
« Svar #764 Dato: Aug 13, 2020, 09:37:43 »

Takker. Godt at høre det ikke er helt skævt  :dft009:

Jeg har Strada 800 modellen med 105. Den er jeg også super tilfreds med
Honda Civic 2006 1,8 Sport
Ex. 206 XS HDi '01 med 177KKM