Forfatter Emne: Cykel-tråd  (Læst 47120 gange)

Lasse - 206 GT

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
Sv: Cykel-tråd
« Svar #630 Dato: Maj 23, 2020, 18:51:08 »
@Henrik Det er jo også meget sjovt at se noget nyt til en forandring og her kommer korfunktionen nemlig til sin ret.

@Lasse skulle du ikke køre RAD?
Jeg synes ikke jeg kan se dig på live track

Nej, hvis jeg skal er det RAD explodere(Gravel udgaven til juli). Tænker 600 Gravel unsupported. Og måske RAD 24 timers til August.

Men jeg var ude og finde nogle af RAD rytterne på Sydfyn i torsdags og cyklede lidt med dem. De er så vilde.

Fredag cyklede jeg til Kolding og op og køre lidt i Vejle og retur til Kolding. Så 207km hvor jeg trak mine kolleger de 120km de var med. Efter 207km med 31 i snit og 1600højde meter havde jeg det helt fint og mine ben er gode idag. Har valgt hviledag idag, selvom min “sponsor” giver 1kr. Til børnsvilkår pr. Km jeg køre her torsdag-søndag. Så tænker jeg må ud på en længere tur imorgen. Har dog lyst til en god gang Gravel, men det giver ikke helt så mange km på kontoen.

Henrik S.

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #631 Dato: Maj 24, 2020, 12:00:23 »
@Henrik Det er jo også meget sjovt at se noget nyt til en forandring og her kommer kortfunktionen nemlig til sin ret.

Absolut! Til daglig træner jeg imidlertid i samme terræn, som jeg efterhånden kender godt, så dér kan jeg sagtens navigere rundt og improvisere uden kort. Men på en krøllet rute som Skjoldenæsholm, som jeg kørte sidst helt tilbage i 2010, er der alle mulige chancer for at køre forkert, og der er det jo en genial funktion.

Jeg tror også, at min kone og jeg kommer til at bruge det på ferier fremover, for vi planlægger at have cykler med og køre ture i uvante omgivelser, hvor man også kan komme på afveje. Man kan selvfølgelig altid bruge telefonen, men det er da nemmere med sådan en 'bane' på cykelcomputeren.

Kenny

• Officiel HS-tightstestmester, Tværp-wannabe
  • Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #632 Dato: Maj 24, 2020, 12:44:07 »
@Lasse ok, jeg viste ikke der var så mange RAD løb.
Du er satme godt kørende, efter 1½-2uger pause er mine ben ikke ti meget, eller dvs. at jeg fik givet godt gas på Tidsvilde MTB på små 30km, hvor jeg satte 18 PR på vejen rundt, men der var også nogle gode pauser undervejs. Dagen efter på racer var benene absolut døde og jeg har haft ømme ben i flere dage efter.

@Henrik jeg har haft mtb med til Toscana og det nordlige af Garder søen, fundet nogle grusruter på det der før hed GPSies og kørt dem alene.
Det er altså en fantasktisk måde at opleve opleve på, man ser bare noget man ikke ser fra en bil.
Jeg kom bla. igennem nogle skove hvor der med stor sandsynlighed har stået adgang forbudt, men jeg kan jo ikke Italiensk ;) så jeg måtte forsætte, og der havde trods alt været en forbi på cykel tidligere, ellers havde jeg jo ikke haft en rute :)
Midt inde i en skov kørte jeg under grabben på en gummieged, hvor chaufføren kun havde underbukser på, jeg ved ikke om det var ham eller mig der blev mest overrasket :)

På Mallorca har jeg lejet racer og hentet ruter forskellige steder, det har også vist mig en del jeg ellers ikke ville have set.

I Toscana og Mallorca fortrækker jeg at køre efter ruter, da det nemt koster 1000hm og et par timer at køre forkert :)

Lasse - 206 GT

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #633 Dato: Maj 24, 2020, 14:11:55 »
Det blev til 100km Gravel idag, virkelig lækkert at trille afsted i naturen. Havde lyst til at tage billeder mange steder hvor jeg køre helt lukket inde af skoven og med en flot solskinsstråle ind fra oven.. der kom lidt vand, men det betyder bare ikke det samme på Gravel som på racer. Plus risikoen for punkteringer ikke stiger lige så meget som på racer. Så Gravel er bare mere afslappet hvis man kan kalde træning for afslappet.

Lasse - 206 GT

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #634 Dato: Maj 24, 2020, 15:12:26 »
Nu missede jeg den F12 cykel den anden dag, så nu har jeg bestilt en S-Works Tarmac:

Peter106xs

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #635 Dato: Maj 24, 2020, 17:11:05 »
Er jeg den eneste der sidder og spekulere over, hvorfor fanden Jesper har et par Crocs??

Altså, jeg er ikke overrasket?
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] idioter[emoji23]

Sendt fra min moto g(8) plus med Tapatalk

Er de chippet, og til salg?
😜🤪
Plet is no more...
Nu i 308 SW Sportium 140 HDI
Plets Rullefelts attest: http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbr ... serID=8017" onclick="window.open(this.href);return false;

jesperchr_206

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #636 Dato: Maj 24, 2020, 18:09:33 »
Er jeg den eneste der sidder og spekulere over, hvorfor fanden Jesper har et par Crocs??

Altså, jeg er ikke overrasket?
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] idioter[emoji23]

Er de chippet, og til salg?
[emoji12][emoji2957]
ALT er til salg[emoji2]