Forfatter Emne: Cykel-tråd  (Læst 42570 gange)

Lasse - 206 GT

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
Sv: Cykel-tråd
« Svar #525 Dato: Mar 21, 2020, 19:46:26 »
1450højtemeter i Vejle idag, fordelt over 5 timer og 135km på cyklen. Dejligt at kunne holde det på en fastedag. Bliver spændende at se min power når jeg begynder at spise flere dage i streg igen. Ca. 50 fastedage tilbage før 1/7 :-) fantastisk vejr idag.

Henrik S.

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #526 Dato: Mar 22, 2020, 06:22:21 »
Efter 80km var jeg dog stadig så fuld af energi at jeg kørte forbi mit hus for at tage de 100km.

Altid et godt tegn  :048:

Henrik S.

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #527 Dato: Mar 22, 2020, 06:25:18 »
1450 højdemeter i Vejle idag ...

Kan godt blive lidt misundelig over, at nogen 'har adgang' til Vejle for tiden. Der kan man godt få samlet nogle højdemeter sammen.

Skulle egentlig køre Grejsdalsløbet i år, men har fået mail om, at de ser tiden an, om det kan køres. Det ender sgu nok med at blive aflyst.

Så egentlig er formen fin, jeg har bare ikke en skid at bruge den til, når alt bliver aflyst ...

Lasse - 206 GT

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #528 Dato: Mar 22, 2020, 08:48:30 »
Vi kan lave en hi-speed tur en dag, så kan du tage Kenny med. hvis det ikke var fordi du skulle vinde løbet, så er ruten lige så fin hver en dag.

Henrik S.

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #529 Dato: Mar 22, 2020, 09:08:31 »
Vi kan lave en hi-speed tur en dag, så kan du tage Kenny med. hvis det ikke var fordi du skulle vinde løbet, så er ruten lige så fin hver en dag.

Bare rolig, jeg er ikke i risikozonen for at kommed med de første rundt  :dft009:

Krydser stadig fingre for, at alt dette her er så meget under kontrol, at løbet kan køres i maj alligevel, men det er nok ikke realistisk ...

please

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #530 Dato: Mar 22, 2020, 16:45:30 »
Ifht numse gate og evt nye bukser, så går det bedre, jeg må nok bare erkende at min røv er længere tid om at tilvænne sig til Enduro sidde stilling end den var til den gamle XC Kværn.
Idag har den overlevet  3,5 time i sadlen på MTB spor i Tisvilde uden de store skavanker.
Mvh Ludvig

Kører pt Touran.
Citat kaare: Hvis ikke det var fordi jeg er så umanerlig velhængt, så kørte jeg stilen uden underbuks, da de jo kun er til besvær

Kenny

• Officiel HS-tightstestmester, Tværp-wannabe
  • Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #531 Dato: Mar 22, 2020, 17:03:49 »
@Lasse min fede krop kan næppe komme op af bakkerne i vejle, men det kunne da være hyggeligt.

@Please har du taget 1,5-2 omgange ?
Jeg er satme øm ved lysten efter 4 timer på raceren i går :)

please

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #532 Dato: Mar 22, 2020, 17:05:47 »
@Lasse min fede krop kan næppe komme op af bakkerne i vejle, men det kunne da være hyggeligt.

@Please har du taget 1,5-2 omgange ?
Jeg er satme øm ved lysten efter 4 timer på raceren i går :)
Vi tog små 35km derude, den ene der var med har ikke været på cyklen i flere måneder. . .  Det kommer han til at fortryde i morgen. . .
Vi tog en runde rundt og så lidt ekstra leg på nedkørslerne ved Tisvilde
Mvh Ludvig

Kører pt Touran.
Citat kaare: Hvis ikke det var fordi jeg er så umanerlig velhængt, så kørte jeg stilen uden underbuks, da de jo kun er til besvær

please

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #533 Dato: Mar 22, 2020, 17:17:08 »
Jeg har 100% ikke kondi til at køre 60km på 3,5 time i den slags terræn 😳 og det får jeg heller aldrig, har simpelthen alt for meget andet jeg også skal nå i min hverdag til at kunne træne så meget.
Jo jeg kunne cykle en tur på landevejen rundt hvor jeg bor, men det gider jeg simpelthen ikke bruge min tid på, det fanger mig slet ikke.
Mvh Ludvig

Kører pt Touran.

Kenny

• Officiel HS-tightstestmester, Tværp-wannabe
  • Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #534 Dato: Mar 22, 2020, 17:35:25 »
Det var bare gas fordi jeg var lidt hurtigere sidst jeg var deroppe.
Jeg mener jeg købte min racercykel i 2013 men den har mest bare hængt på væggen fordi det var røvsygt.
Efter jeg har været tvunget til at bruge den i forbindelse med min træning, har jeg fundet ud af at den alligevel kan et eller andet.
Man kommer utrolig langt omkring i landskabet på 2-3timer, og løb på racer er meget sjovere end mtb., Mtb er bare er en lang enkeltstart, hvor man på racer hele tiden skal følge med i hvad der sker, tage beslutninger om man skal med udbruddet eller blive med chancen for at det går langsomt osv.
Jeg har lagt ca. 190timer i træning siden d.19aug, hvilket er langt mere end jeg nogensinde bugt på den slags tidligere.

Henrik S.

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #535 Dato: Mar 24, 2020, 13:05:39 »
Jeg måtte sgu give op, da jeg skulle have vredet skruekransen af mit baghjul på den gamle Olmo, jeg har købt Så jeg var forbi Hafnia Cykler, hvor de lige kunne vride den af. Desværre havde også de en original Regina femkrans liggende, som jeg kom til at købe. Så med 45/53 foran kommer der mandfolkegearing på klassikeren. Godt, der kun er planlagt små søndagsture i fladt terræn på den :)

please

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #536 Dato: Mar 24, 2020, 15:50:26 »
Det var bare gas fordi jeg var lidt hurtigere sidst jeg var deroppe.
Jeg mener jeg købte min racercykel i 2013 men den har mest bare hængt på væggen fordi det var røvsygt.
Efter jeg har været tvunget til at bruge den i forbindelse med min træning, har jeg fundet ud af at den alligevel kan et eller andet.
Man kommer utrolig langt omkring i landskabet på 2-3timer, og løb på racer er meget sjovere end mtb., Mtb er bare er en lang enkeltstart, hvor man på racer hele tiden skal følge med i hvad der sker, tage beslutninger om man skal med udbruddet eller blive med chancen for at det går langsomt osv.
Jeg har lagt ca. 190timer i træning siden d.19aug, hvilket er langt mere end jeg nogensinde bugt på den slags tidligere.

Landevej bliver bare ensformigt for mig 🤷‍♂️.
Løb kørte jeg lidt af dengang jeg købte min XC Kværn, det er næppe noget jeg kommer til at gøre det store i, jeg kører bare for underholdningens skyld. Og de ting jeg finder sjovt at køre, har jeg SLET ikke teknik nok til at kunne andet end at blive tromlet over hvis jeg deltog i en konkurrence.
Mvh Ludvig

Kører pt Touran.

Lasse - 206 GT

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #537 Dato: Mar 26, 2020, 18:17:14 »
129km idag med en lille omvej til sommerhuset. Nøj det var dejligt.

Self. Corona sikker solo tur. Lidt hård på en faste dag, men hvad.

Henrik S.

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #538 Dato: Mar 26, 2020, 20:51:37 »
Når man ikke har et bjerg i nærheden, må man jo tage til takke med 12 x Søllerød Slotsbakke  :58:

Lasse - 206 GT

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #539 Dato: Mar 26, 2020, 21:58:29 »
Når man ikke har et bjerg i nærheden, må man jo tage til takke med 12 x Søllerød Slotsbakke  :58:
hvis du kan komme op i 147m så er det vel bare at køre ned til noget vand og op igen.