Forfatter Emne: Roskilde Rally - DM 2016  (Læst 1537 gange)

John Sahl

• Administrator
  • Inderkredsen
    • Vis profil
    • www.autohenter.dk
Roskilde Rally - DM 2016
« Dato: Sep 24, 2016, 18:42:33 »
Lærer åbenbart aldrig at forstå, hvorfor rallysporten skal være så kropumulig at være tilskuer til. Man skulle tro de helst var fri for tilskuere, for den eneste grund til at jeg rent faktisk fandt lidt at kigge på, var fordi min ven Thomas var official og dermed kunne fortælle mig lidt om hvor jeg skulle køre hen.

Altså, hvor svært kan det være i dag med alle de tekniske hjælpemidler der er til rådighed.Nåh, jeg håber at de lærer det en dag, for det er jo sjovt nok at se og jeg fik da skudt et par hurtige billeder ;-)

P.S. Samme problem som altid: Manglende fart i billederne ;-)

John Sahl Hjælp til import = www.autohenter.dk

Tværp

• aka Vimbus Nollergøj Ketchup Tværp - Aut. Hundefanger
  • Inderkredsen
  • *
  • There's only ONE Yaris!
    • Vis profil
Sv: Roskilde Rally - DM 2016
« Svar #1 Dato: Sep 26, 2016, 07:23:24 »
Du har ret - lidt langsommere lukkertid og du havde fået mere fart i billederne... ;-) Men de er da i det mindste skarpe... :-)

De er lidt skiftende over- og underbelyst - det kan jo nemt fikses i Lightroom hvis du skyder RAW... :-)

Bortset fra det, så har jeg flere gange forsøgt at finde ud af, hvilken rute bilerne kører - og hver gang har jeg givet op.
Så ja - det er sq ikke nemt at være tilskuer til.
Toyota Yaris 1,4 D-4D 2005, VW Move Up! 2016, BMW Z3 2.8 1998

zky

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
    • http://www.zkyauto.dk
Sv: Roskilde Rally - DM 2016
« Svar #2 Dato: Sep 26, 2016, 19:32:06 »
Det er faktisk slet ikke spor svært,  man køre ind til Rallycentrum og køber et rallyprogram,  det er vidst det eneste ved et dm rally der koster penge,  og 50 kr overlever de fleste nok
Jeg var starter/prøvechef assistent på prøve 11,  og vi havde ret stor udfordringer med at holde de mange publikum væk fra hastighedsprøven,  trods vi var 1/3 flere folk end løbsledelsen havde beregnet,  så nogle havde fundet der ud :-)

Sendt fra min D6603 med Tapatalk

Mvh Kenneth (Ex.Pug. Mek.)