Forfatter Emne: I øvrigt mener jeg... (Ny tråd)  (Læst 1049925 gange)

NSL

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
    • http://www.finddinbil.dk
Sv: I øvrigt mener jeg... (Ny tråd)
« Svar #9090 Dato: Sep 19, 2020, 19:35:04 »
Man kan sige mange ting om sådan en elbil, men .......

Autoriseret service hos Kia (næste gang er om 15000km) 941kr
Kaskoforsikring 3217kr
Vejhjælp 392kr
Grøn afgift : 552kr

Jeg kan ikke gå på toilettet hos Mercedes for de penge

Så kan du bytte taxaen ud med en Lucid Air.
1080hk +800km på en opladning(efter amerikansk standard)
Men med dagens lade system helvede, så kan du nok kun lade den hjemme 🙄🤦‍♂️
Medmindre de køber sig ind på Teslas lade system, så har de MEGET lang vej til at være en reel konkurrent.

Yes jeg har set den. Det kunne sagtens være fristende og jeg ville fint kunne lade hjemme. Men det er lidt scary med sådan en ukendt producent
En ræv af sølvpapir

please

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #9091 Dato: Sep 19, 2020, 20:32:24 »
Man kan sige mange ting om sådan en elbil, men .......

Autoriseret service hos Kia (næste gang er om 15000km) 941kr
Kaskoforsikring 3217kr
Vejhjælp 392kr
Grøn afgift : 552kr

Jeg kan ikke gå på toilettet hos Mercedes for de penge

Så kan du bytte taxaen ud med en Lucid Air.
1080hk +800km på en opladning(efter amerikansk standard)
Men med dagens lade system helvede, så kan du nok kun lade den hjemme 🙄🤦‍♂️
Medmindre de køber sig ind på Teslas lade system, så har de MEGET lang vej til at være en reel konkurrent.

Yes jeg har set den. Det kunne sagtens være fristende og jeg ville fint kunne lade hjemme. Men det er lidt scary med sådan en ukendt producent
Absolut 😬.
Jeg sku ikke være på 1. Hold
Mvh Ludvig

Kører pt Touran.
Citat kaare: Hvis ikke det var fordi jeg er så umanerlig velhængt, så kørte jeg stilen uden underbuks, da de jo kun er til besvær

NSL

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
    • http://www.finddinbil.dk
« Svar #9092 Dato: Sep 21, 2020, 22:15:19 »
PS: Andre uden for HS forstår ikke nødvendigvis når man omtaler sig selv som værende blevet lidt Tværp i det........

En ræv af sølvpapir

Fabritius

• Moderator + Google rookie
  • Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #9093 Dato: Sep 22, 2020, 17:49:11 »
PS: Andre uden for HS forstår ikke nødvendigvis når man omtaler sig selv som værende blevet lidt Tværp i det........

Altid sjovt, nåt man bruger den slags udtryk blandt uvidende 😀
Med venlig hilsen
 Claus Fabritius
 Shoot for the moondust, and you might get Focus

HappyFrog

• Hr. Truck Driver
  • Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
    • http://www.conzentrate.com
« Svar #9094 Dato: Sep 22, 2020, 18:05:42 »
Vis dem hjemmesiden, så synes de det er helt sort.
Mvh
HappyFrog

Nu: Subaru Impreza GT Twinscroll, 3x Subaru MV Pickup & Subaru Forester XT, Ex: Suzuki Swift, Volvo V50 1.6D, Subaru Legacy Turbo, Subaru Impreza GT+, Renault Clio Sport, Citroen Saxo VTS Cup - It's bad luck to be superstitious.

bbcdk (Brian) Tværp

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #9095 Dato: Sep 25, 2020, 15:22:37 »
Citater af min datter på 19 som jeg tidligere har nævnt, fik et studiejob ved BMW:

"Sådan en X5 med 5xx HK kører super godt"
"Sådan en 335i kører super godt"
"Sådan en 640i kører super godt"

osv. osv.

Tror jeg søger det job når hun engang skal starte på uni 😂

please

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #9096 Dato: Sep 26, 2020, 22:02:25 »
Hr. Musk er åbenbart nem at tirre 😉 det krævede bare at Lucid Air kom en tur på Laguna Seca, så måtte de retur og hive omgangs rekorden i hus igen.

https://insideevs.com/news/445626/video-tesla-model-s-plaid-laguna-seca-track-record/
Mvh Ludvig

Kører pt Touran.
Citat kaare: Hvis ikke det var fordi jeg er så umanerlig velhængt, så kørte jeg stilen uden underbuks, da de jo kun er til besvær

Lasse - 206 GT

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #9097 Dato: Sep 27, 2020, 14:44:41 »
At der var noget med en ny lov(for nogle år siden) ang. indregistrering af en Replika/kit cars i Danmark. Nogen der kan de regler. Tidligere registreret i Sverige, hvis det har nogen betydning.

HappyFrog

• Hr. Truck Driver
  • Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
    • http://www.conzentrate.com
« Svar #9098 Dato: Sep 27, 2020, 22:14:55 »
At der var noget med en ny lov(for nogle år siden) ang. indregistrering af en Replika/kit cars i Danmark. Nogen der kan de regler. Tidligere registreret i Sverige, hvis det har nogen betydning.
Jeg kan prøve at give min bror et kald i morgen og høre ad. Vil du ud med hvad du kigger på, så kan jeg sende det til ham.
Mvh
HappyFrog

Nu: Subaru Impreza GT Twinscroll, 3x Subaru MV Pickup & Subaru Forester XT, Ex: Suzuki Swift, Volvo V50 1.6D, Subaru Legacy Turbo, Subaru Impreza GT+, Renault Clio Sport, Citroen Saxo VTS Cup - It's bad luck to be superstitious.

Lasse - 206 GT

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #9099 Dato: Sep 27, 2020, 23:10:08 »
Jeg kan prøve at give min bror et kald i morgen og høre ad. Vil du ud med hvad du kigger på, så kan jeg sende det til ham.

https://www.blocket.se/annons/ostergotland/alfa_lotus/90228252 <-- Det må du meget gerne prøve. Tak

Henrik S.

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #9100 Dato: Sep 28, 2020, 09:16:25 »
https://www.blocket.se/annons/ostergotland/alfa_lotus/90228252 <-- Det må du meget gerne prøve. Tak

Fed bil. Det kan jo næsten kun være denne her:

Lasse - 206 GT

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #9101 Dato: Sep 28, 2020, 10:18:27 »

Jep, det er den :-)

LasseRino

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #9102 Dato: Sep 28, 2020, 12:11:31 »
...det er dejligt at komme op af sygesengen efter en omgang Covid-19. Blev smittet af min søn på vores far/søn fisketur. Han var syg 1½ dag, jeg har været syg i 14 dage. Jeg har aldrig været så syg nogensinde, i 9 dage fik jeg det kun værre og værre, dog uden at have farlige symptomer med vejrtrækning osv. Nu glæder jeg mig til at de sidste sygdomssymptomer fordamper og jeg kan bevæge mig udenfor igen efter 48 timer uden symptomer, jeg vil i hvert fald gøre mit for at det skidt ikke bliver givet videre fra mig, det er en modbydelig omgang. Min oplevelse er at det ikke bare er en gang influenza man får, jeg synes ikke jeg er sart under sygdom, men med denne omgang har jeg godt nok været pivet. 
Folk der peger med piber har altid ret

bbcdk (Brian) Tværp

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #9103 Dato: Sep 28, 2020, 12:53:46 »
Jeg har lige set pressemøde med Veganerpartiet.... No comments!

please

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #9104 Dato: Sep 28, 2020, 13:33:06 »

Jep, det er den :-)

Kæft den er fed Lasse 👌
Mvh Ludvig

Kører pt Touran.