Forfatter Emne: I øvrigt mener jeg... (Ny tråd)  (Læst 947345 gange)

Henrik S.

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
Sv: I øvrigt mener jeg... (Ny tråd)
« Svar #8820 Dato: Maj 22, 2020, 14:21:05 »
... at jeg lige har brugt en time af mit liv på at stå i kø i Elgiganten. Først en halv time inde i butikken, indtil der var et geni, der fandt ud af, at den bestilte vare skulle afhentes direkte i vareudleveringen. Dernæst en halv time i kø i vareudleveringen. Det var så en time af mit liv, som jeg aldrig får igen. Skal du i Elgiganten, skal du give dig god tid i dag og i morgen. De er ved at køre et nyt it-system ind. Og det er kaos, KAOS!
 :57:

_:Kenni:_

• Datekeeper
  • Inderkredsen
  • *
  • Dybt useriøs 24/7-365 😎
    • Vis profil
« Svar #8821 Dato: Maj 25, 2020, 11:51:45 »
.. at man måske skal lære at høre efter kloge folk! En god vens afdøde far sagde: "Prøv aldrig en bil du ikke har råd til"
Jeg skulle lige hente en disk i kælderen, min makkers BMW X5 4.0d holdte bagerst i køen... [emoji3590]
Jeg kan godt gå hen og vænne mig til 300+ dieselhypper..!

Der er jo kun en løsning på dette: Start et excel ark op.  :grin:
Passat Variant 2,0 TDi DSG

"Jeg siger ikke hun er en guldgraver, men hun roder ikke rundt med en neger der er gået i stykker"

Hasp

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #8822 Dato: Maj 25, 2020, 13:36:20 »
... at jeg lige har brugt en time af mit liv på at stå i kø i Elgiganten. Først en halv time inde i butikken, indtil der var et geni, der fandt ud af, at den bestilte vare skulle afhentes direkte i vareudleveringen. Dernæst en halv time i kø i vareudleveringen. Det var så en time af mit liv, som jeg aldrig får igen. Skal du i Elgiganten, skal du give dig god tid i dag og i morgen. De er ved at køre et nyt it-system ind. Og det er kaos, KAOS!
He he... det kunne de da også med det gamle system :)

Henrik S.

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #8823 Dato: Maj 25, 2020, 13:55:36 »
He he... det kunne de da også med det gamle system :)

True :)

bbcdk (Brian) Tværp

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #8824 Dato: Maj 26, 2020, 12:09:12 »
Endelig efter mange corona måneder, så er min nye bil kommet til Aalborg og jeg kan få den i weekenden. Men de har kraftedme monteret den med 7" skærm i stedet for den 9.3" som jeg bestilte med :-(  Jeg ved det vil ærge mig i lang tid, men skulle jeg vente på at de fik bygget en ny, vil jeg først få den til november/december. Så med en masse ekstra i hatten fra forhandleren, har jeg sagt ja til at få den.

please

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #8825 Dato: Maj 26, 2020, 14:59:17 »
Endelig efter mange corona måneder, så er min nye bil kommet til Aalborg og jeg kan få den i weekenden. Men de har kraftedme monteret den med 7" skærm i stedet for den 9.3" som jeg bestilte med :-(  Jeg ved det vil ærge mig i lang tid, men skulle jeg vente på at de fik bygget en ny, vil jeg først få den til november/december. Så med en masse ekstra i hatten fra forhandleren, har jeg sagt ja til at få den.

Argh stramt efter så lang ventetid 😬
Mvh Ludvig

Kører pt Touran.
Citat kaare: Hvis ikke det var fordi jeg er så umanerlig velhængt, så kørte jeg stilen uden underbuks, da de jo kun er til besvær

Henrik S.

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #8826 Dato: Maj 27, 2020, 11:12:59 »
... at det var sløj timing at gå efter en klassisk Volvo (til en fornuftig pris) og liiige afvente, at Swift'en blev skudt af først. Nu er Swift'en solgt, og det er Volvo'en også, bare til en anden. Hmmm, det må blive en tid med kun én bil i husstanden, indtil der dukker noget interessant op. Swift'en har ellers været et sjovt bekendtskab. Og den har kørt snorlige i halvandet år med en enkelt liter olie som eneste serviceudgift. Den har altså en solid motor.

Wind Diesel

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
    • My500px
« Svar #8827 Dato: Maj 27, 2020, 11:23:12 »
... at det var sløj timing at gå efter en klassisk Volvo (til en fornuftig pris) og liiige afvente, at Swift'en blev skudt af først. Nu er Swift'en solgt, og det er Volvo'en også, bare til en anden. Hmmm, det må blive en tid med kun én bil i husstanden, indtil der dukker noget interessant op. Swift'en har ellers været et sjovt bekendtskab. Og den har kørt snorlige i halvandet år med en enkelt liter olie som eneste serviceudgift. Den har altså en solid motor.

1.6 Sport ?
STOP destroying our planet - it's where i keep all my stuff !

Henrik S.

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #8828 Dato: Maj 27, 2020, 11:39:04 »
1.6 Sport ?

Jeps, det var den røde 1. generation Swift Sport 1,6, der her står linet op ved siden af husstandens trofaste lille Toyota, som nu må klare slæbet alene. Det er altså en sjov bil, sådan en Sport, selv den føles hurtigere, end den egentlig er. Nu er der i hvert fald en ung fyr i Københavns omegn, der får glæde af den. Og han har IKKE tænkt sig at bygge den om :)

HappyFrog

• Hr. Truck Driver
  • Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
    • http://www.conzentrate.com
« Svar #8829 Dato: Maj 27, 2020, 15:03:11 »
Uha, jeg kom til at kigge priser på både Swift Sport og Clio Sport, det skal man ikke hvis man har en af de dage hvor man synes pickupen savner lidt optræk. De koster godtnok ikke meget mere.
Mvh
HappyFrog

Nu: Subaru Impreza GT Twinscroll, 3x Subaru MV Pickup & Subaru Forester XT, Ex: Suzuki Swift, Volvo V50 1.6D, Subaru Legacy Turbo, Subaru Impreza GT+, Renault Clio Sport, Citroen Saxo VTS Cup - It's bad luck to be superstitious.

Henrik S.

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #8830 Dato: Maj 27, 2020, 15:25:46 »
Uha, jeg kom til at kigge priser på både Swift Sport og Clio Sport, det skal man ikke hvis man har en af de dage hvor man synes pickupen savner lidt optræk. De koster godtnok ikke meget mere.

Nej, lige nu dumper de vel derned, hvor man før i tiden kunne finde en 205 Rallye eller GTI eller en 106 Rallye eller lignende. I mellemtiden er velholdte 205 GTI jo stukket helt af, så de nyere Sport-modeller som Swift og Clio skal nok også komme efter det, men lige nu kan man stadig få noget sjov for pengene, hvis man kigger den vej. Jeg er så mere i humør til at finde noget fra før 1985 lige nu, så jeg kan slippe med veteranindregistrering.

Henrik S.

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #8831 Dato: Maj 28, 2020, 13:12:10 »
... at det var en fed lowrider, der holdt foran ProShops udleveringsbutik her til formiddag  :dft003:

Wind Diesel

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
    • My500px
« Svar #8832 Dato: Maj 28, 2020, 13:29:24 »
den har jeg aldrig set som en coupe før - fed !

Hvis du er på FB så smid den gerne i :

https://www.facebook.com/groups/316262651909982/

STOP destroying our planet - it's where i keep all my stuff !

NSL

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
    • http://www.finddinbil.dk
« Svar #8833 Dato: Maj 28, 2020, 13:47:05 »
... at det var en fed lowrider, der holdt foran ProShops udleveringsbutik her til formiddag  :dft003:

Jeg elsker det
En ræv af sølvpapir

Henrik S.

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #8834 Dato: Maj 28, 2020, 15:56:42 »
... at det var en fed lowrider, der holdt foran ProShops udleveringsbutik her til formiddag

Kabinen står i øvrigt helt originalt. Det er god stil. Selv om jeg nu nok havde beholdt nakkestøtterne for en sikkerheds skyld.