Forfatter Emne: Erfaring søges! Fra crop til Fullframe  (Læst 6164 gange)

TouchdownDK

• Newbie
  • *
    • Vis profil
Sv: Erfaring søges! Fra crop til Fullframe
« Svar #15 Dato: Maj 01, 2016, 18:33:17 »
Blot for info... Jeg har fået købt mig et brugt Sony A7II med Zeiss 24-70 F4, 55 F1,8 samt et Sony 28 F2... Så nu skal der leges.. :-P

Mads E

• BS. Spambot + Aut. Googlesøger
  • Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
    • http://madseneqvist.com
« Svar #16 Dato: Maj 02, 2016, 12:12:46 »
Blot for info... Jeg har fået købt mig et brugt Sony A7II med Zeiss 24-70 F4, 55 F1,8 samt et Sony 28 F2... Så nu skal der leges.. :-P

Velkommen i Alpha-klubben.
Mangler du en dygtig fotograf eller har du brug for en kreativ bryllupsfotograf?

TouchdownDK

• Newbie
  • *
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Maj 02, 2016, 18:30:49 »

Takker.. :-) Jeg er indtil videre rigtig tilfreds med det.. Men der skulle også gerne være sket lidt på 8 år siden jeg købte mit Canon 40D..
Men det er altså imponerende de har fået sat en FF sensor ind i så lille kamera.. Umiddelbart vil jeg tror det fylder 30 procent mindre..

Mads E

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Maj 03, 2016, 23:11:00 »

Takker.. :-) Jeg er indtil videre rigtig tilfreds med det.. Men der skulle også gerne være sket lidt på 8 år siden jeg købte mit Canon 40D..
Men det er altså imponerende de har fået sat en FF sensor ind i så lille kamera.. Umiddelbart vil jeg tror det fylder 30 procent mindre..

Ja, det fylder ikke meget. En stor fordel til tider. Dog har jeg på magisk vis fået setup'et til at fylde og veje lidt mere.
Men det er desværre lidt nødvendigt.

Mangler du en dygtig fotograf eller har du brug for en kreativ bryllupsfotograf?

TouchdownDK

• Newbie
  • *
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: Maj 04, 2016, 21:07:52 »

Tak skæbne..! Hvad bruger du det til?

Jeg fik lige min nye taske ind ad døren hvor kamera og 3 objektiver nu har sin plads.. Det er bare perfekt! Halv størrelse.. :-D

Mads E

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: Maj 04, 2016, 21:36:32 »
Det er udelukkende til video.

Så det fylder lidt mere. Det gode er at man jo kan skille det ad og stadig bruge det. Som det er sat op nu er til lidt større opgaver hvor man ikke behøver tænke på at skulle skifte batteri i tide og utide. Og hvor man kan bruge en ordentlig monitor. Der mangler faktisk også en follow focus som ikke er monteret.