Havde debut på Jyllandsringen i weekenden.
Træning og kval gik med problemer med gearskiftet, så det var med 3 omgange under vesten, at starten gik fra bagerste position i regnvejr lørdag eftermiddag.
Kørte mig 7 placeringer frem, som gav en 8'er og dermed pole til weekendens andet løb. Det var spændende, skulle starte forrest i tørvejr på en bane, hvor de andre vel havde haft flere testdage, end jeg havde haft omgange. Men det gik over al forventning. Holdt en 3'er frem til 2 omgange før mål, og så kvajede jeg mig med et gearskifte og tabte en placering.
Med 4. pladsen fra 2. heat skulle jeg starte 5'er i 3. heat - TV-heatet.... Nappede en placering i starten og holdt fast i min 4. plads i lang tid. Blev skubbet lidt til af en konkurrent, som dælme ville forbi. Og derefter fik jeg bøvl med gearkassen, så det gik tilbage. Endte med at udgå med defekt 3. gear.
En weekend med både op- og nedture. Men en 8'er og en 4'er er ok, når målsætning var en plads i den bedste halvdel. Med 5 omgange funktionstest på Padborg under vesten, 10 år efter jeg prøvede 2 løb i en forhjulstrækker og 5 år efter sidste gang, at jeg prøvede banen. Så er det sku OK, at jeg var med i pokal-kampen undervejs.
Nu skal gearkassen nusses lidt, og så glæder jeg mig til næste gang.
Her er lidt video fra regnvejrsheatet, jeg får noget mere lagt op senere.
[youtube:10elpx7s]http://www.youtube.com/watch?v=usJZKD2UU3g[/youtube:10elpx7s]