Forfatter Emne: 106 gti klubrally projekt  (Læst 35710 gange)

Flemming 405 SRi

  • Inderkredsen
  • *
  • Indlæg: 9653
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
Sv: 106 gti klubrally projekt
« Svar #225 Dato: Feb 11, 2018, 01:31:29 »
Tændingsmodul?

Sendt fra min GT-S7710 med Tapatalk

/Flemming - duensmobilebilpleje.dk - bilpleje i Nordjylland
Like og del på Facebook: https://facebook.com/duensmobile
Ex-V40:

Lykkefalck

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 643
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
Sv: 106 gti klubrally projekt
« Svar #226 Dato: Feb 11, 2018, 08:28:09 »
Tænker du tændspolen ?

Sendt fra min SM-G935F med Tapatalk


Flemming 405 SRi

  • Inderkredsen
  • *
  • Indlæg: 9653
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
Sv: 106 gti klubrally projekt
« Svar #227 Dato: Feb 11, 2018, 09:04:36 »
Det var sagt halvt i spøg, nu de andre nævnte noget, de havde bøvlet med.

Men, det er nok bygget ind i tændspolen på en GTi.

Tændingsmodulet har fejlet på flere af vores psa-biler.. det kan ske, når bilen bli'r rigtigt driftsvarm. Og i starten kan man tænde igen efter lidt afkøling.

Sendt fra min GT-S7710 med Tapatalk

/Flemming - duensmobilebilpleje.dk - bilpleje i Nordjylland
Like og del på Facebook: https://facebook.com/duensmobile
Ex-V40:

Lykkefalck

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 643
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
Sv: 106 gti klubrally projekt
« Svar #228 Dato: Feb 11, 2018, 09:07:06 »
Hmm den sider jo sådan sæt lidt udsat, måske jeg skal arbejde på at få lavet det til en separat spole....
Mener ikke det er helt umuligt [emoji28]

Sendt fra min SM-G935F med Tapatalk


Lykkefalck

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 643
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
Sv: 106 gti klubrally projekt
« Svar #229 Dato: Feb 11, 2018, 09:08:28 »
Men det må  man jo kunne måle sig til, Men er haynes har nogle tal at sammenligne med

 [emoji16]

Sendt fra min SM-G935F med Tapatalk


Lykkefalck

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 643
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
Sv: 106 gti klubrally projekt
« Svar #230 Dato: Mar 03, 2018, 21:18:57 »
Nu er brændstof pumpe relæet og krumtapføler skiftet

Synes den reagerer hurtigere ved gas, den larmer ihvertfald mere [emoji28]

Den har det dog svært i tomgang når den er varm....

Jeg har lagt mærke til at, den ligger på omkring 1100 omdr. Ved koldstart
Hvor den gerne vil ligge ved de 800-900 omdr. Når den er varm. [emoji848]

Den skal også have lidt filen på kobling ved igangsættelse, når den er varm ellers dør den [emoji21]

Sendt fra min SM-G935F med Tapatalk


Peter106xs

  • Inderkredsen
  • *
  • Indlæg: 6274
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
Sv: 106 gti klubrally projekt
« Svar #231 Dato: Mar 03, 2018, 22:01:22 »
Prøv at pille stikket af å den lufttemperatur føler...
Plet is no more...
Nu i 308 SW Sportium 140 HDI
Plets Rullefelts attest: http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbr ... serID=8017" onclick="window.open(this.href);return false;

Lykkefalck

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 643
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
Sv: 106 gti klubrally projekt
« Svar #232 Dato: Mar 03, 2018, 22:02:31 »
Vil jeg prøve imorgen, har faktisk en ny liggende [emoji28]

Sendt fra min SM-G935F med Tapatalk


Peter106xs

  • Inderkredsen
  • *
  • Indlæg: 6274
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
Sv: 106 gti klubrally projekt
« Svar #233 Dato: Mar 04, 2018, 15:51:25 »
Det er én af de svære at skifte 😅😅
Plet is no more...
Nu i 308 SW Sportium 140 HDI
Plets Rullefelts attest: http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbr ... serID=8017" onclick="window.open(this.href);return false;

Lykkefalck

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 643
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
Sv: 106 gti klubrally projekt
« Svar #234 Dato: Mar 05, 2018, 08:05:14 »
Nej[emoji23]

Har lige set st spolen var svøbt i olie [emoji29]

Ventildækslet er utæt, Men kan olien vandre op i tændrørende  (ude Fra)


Sendt fra min SM-G935F med Tapatalk


Lykkefalck

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 643
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
Sv: 106 gti klubrally projekt
« Svar #235 Dato: Mar 05, 2018, 08:05:59 »
Vi gik også på 2 cylinderen igår da vi kørte i Kjellerup [emoji28]

Sendt fra min SM-G935F med Tapatalk