Teknikfora > Vis dit projekt.

206 WRC-replica- rallysyn

(1/122) > >>

sirhiss:
Hej med jer

Jeg har lidt projekter som i måske vil syntes er sjove.
De sidste 7 år har jeg ombygget/renoveret min Porsche 911 så  den er ved at være klar. Da jeg elsker at have noget "legetøj" at skrue på så skulle jeg jo købe noget andet at bygge på. Jeg så en 206 super 1600 i Bella centeret for ca 10 år siden og syntes a den var fed så da der kom en 206 er til salg med WRC skærmkit der havde kørt rally cross så slog jeg til.
[attachment=1:3fazpm0n]<!-- ia1 -->2013-03-03-08-10-04_206_super2000.jpg<!-- ia1 -->[/attachment:3fazpm0n]
Bilen er bygget på en 180hk RC men med en tunet 306GTI motor med andre knaster og spjældhuse, den forrige ejer sagde 211hk men det må vente til den kommer på rullefelt. Jeg er nu ved at lave den så den kommer til at ligne en WRC 206er i asfalt trim, har købt 8x18 OZ superturismo og malet dem hvide og fundet 305mm Brembo for bremser fra en 406 Coupe(tror jeg) Jeg har lige lavet ledningsnet i hele bilen da der ikke var lygter på da den kørte race, den var også samlet uden nogen sikringer så nu er der lavet en lille sikringsboks. Det er noget sjovere at købe Peugeot stumper end Porsche, man kommer ligesom lidt længere <!-- srockon -->rockon<!-- srockon -->

Mere info senere
God weekend

John Sahl:
Det ser sgu spændende ud, men lad os også se Porschen!

JerrilD:
Fin vogn  :icon_thumleft:

sirhiss:
Her er lidt billeder af Porsche, på bane
[attachment=1:2skauor3]porsche1.jpg[/attachment:2skauor3]
På gaden
[attachment=0:2skauor3]porsche3.jpg[/attachment:2skauor3]
365hk-520nm

Dyne:
Fedt - kom endelig løbende med billeder, elsker den slags :-)

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version