Forfatter Emne: Bedste knivsæt til prisen.  (Læst 1398 gange)

Gøyen

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
Bedste knivsæt til prisen.
« Dato: Jul 09, 2017, 18:41:58 »
Vi ønsker os et lækkert knivsæt til køkkenet i bryllupsgave,men hvad er bedst til prisen uden at giveren skal indløse deres førstefødte?????
106 Zendiesella

Hi-speeds helt egen spånabe/50% af Brdr.Arbejdsløs.

Blaahval

• Newbie
  • *
    • Vis profil
Sv: Bedste knivsæt til prisen.
« Svar #1 Dato: Jul 10, 2017, 08:01:41 »
Jeg ved ikke om de laver sæt, men jeg fik to Mac Superior knive fra Foodgear forrige år. Det er fantastiske knive til prisen i min optik. De koster ca. 700 kr. pr. stk for hhv. en kokkekniv og en santokukniv. Jeg synes ikke det er en urimelig pris for en ordentlig kniv.

Torben DH

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Jul 11, 2017, 00:08:26 »
Jeg har haft masser af lækre knive, de bliver bare outperformed af de billige fiskars knive til 129,- både på skarphed og hvor længe de holder skarpheden så jeg er færdig med at give plus 500 pr kniv
"Think about how stupid the average person is, and then realize that half of'em are stupider than that" -George Carlin

Blaahval

• Newbie
  • *
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Jul 11, 2017, 07:59:53 »
Jeg må have købt nogle forkerte Fiskars. Jeg har prøvet både deres almindelige samt de sorte (kan ikke lige huske navnet), og de er milevidt fra mine Mac knive i min optik. (Men stadig fine til prisen, jeg har et par sorte Fiskars endnu til groft brug)

Det kommer selvfølgelig også an på hvilke 500+ kr. knive du har haft. Jeg er 100% enig med dig, hvis du tænker på de dyrere OBH, Zwilling osv. - der hænger pris og kvalitet slet ikke sammen for mit vedkommende.