Forfatter Emne: Tak for opmærksomheden.  (Læst 6175 gange)

Dr. Pepper

• Administrator
  • Inderkredsen
    • Vis profil
    • http://www.Hi-Speed.dk
Tak for opmærksomheden.
« Dato: Apr 18, 2012, 06:51:48 »
Er blevet bedt om at poste nedenstående.

Tusind tak for den smukke krans til Michael Iversens bisættelse. Det har varmet os meget, at i har tænkt på ham på denne dag. Det var trods omstændighederne en smuk dag. Præstens tale i kirken var meget rammende og beskrev meget præcist hvem Michael var og hvordan han havde levet sit liv. Kisten blev båret ud af den nærmeste familie og hans 2 bedste venner, hvor Jess var den ene af dem. Det var meget smukt og jeg tror alle som var der, fik sagt farvel til Michael.

Jeg håber i vil fortsætte i hans ånd med gode diskussioner, hvor i ikke altid er enige, men får luft for jeres meninger og alligevel holder "borgfred". Det vil glæde ham der hvor han er nu. Jeg er sikker på, at hvis han kunne deltog han gerne.

Knuz
Birgit og Line
/Jess

Tværp

• aka Vimbus Nollergøj Ketchup Tværp - Aut. Hundefanger
  • Inderkredsen
  • *
  • There's only ONE Yaris!
    • Vis profil
Re: Tak for opmærksomheden.
« Svar #1 Dato: Apr 18, 2012, 19:40:19 »
God tilbagemelding på begravelsen - og dejligt, at de trods alt har overskuddet til det. Smukt og flot skrevet.
Toyota Yaris 1,4 D-4D 2005, VW Move Up! 2016, BMW Z3 2.8 1998

Myren

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Apr 18, 2012, 20:32:47 »
smukt...... og sender mine tanker op i mod den lille bandit til Iversen... Med den store personlighed

Og jess ved ikke om det er relevant.  Meeen jeg arbejder hos http://www.minmindesten.dk   som daglig chef OG ja vil meget gerne lave en sten til Iversen... og til en god pris...     Men ja det kan du jo sige videre til familien om det har interesse...

Og ja er ikke ment som reklame... Meeeen Iversen var sgu en af dem der fik mine øjne op for styling. Da jeg var med til at lave hans picasso da jeg var lærling på citroen..... Så har da kendt ham et par år.
LØB DIT LILLE SVIN... LØØØØØØØØØØØØØØB!!!!

Marck306Gti

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Apr 18, 2012, 21:57:46 »
Citat fra: "Myren"
smukt...... og sender mine tanker op i mod den lille bandit til Iversen... Med den store personlighed

Og jess ved ikke om det er relevant.  Meeen jeg arbejder hos http://www.minmindesten.dk" onclick="window.open(this.href);return false;    som daglig chef OG ja vil meget gerne lave en sten til Iversen... og til en god pris...     Men ja det kan du jo sige videre til familien om det har interesse...

Og ja er ikke ment som reklame... Meeeen Iversen var sgu en af dem der fik mine øjne op for styling. Da jeg var med til lat lave hans picasso da jeg var lærling på citroen..... Så har da kendt ham et par år.

Flot tilbud..  :icon_thumleft:
-:Marck:-

Min amerikanerslæde: viewtopic.php?f=20&t=62450

Citat Brian Johnson, forsanger i AC/DC " It makes your arse go like a rabbits nose", sagt da han taler om en gammel Bentley med speederen i midten, og hvordan man får det når man tager fejl af pedalerne lige før et sving..

Dr. Pepper

• Administrator
  • Inderkredsen
    • Vis profil
    • http://www.Hi-Speed.dk
« Svar #4 Dato: Apr 20, 2012, 06:15:27 »

Og jess ved ikke om det er relevant.  Meeen jeg arbejder hos http://www.minmindesten.dk" onclick="window.open(this.href);return false;   som daglig chef OG ja vil meget gerne lave en sten til Iversen... og til en god pris...     Men ja det kan du jo sige videre til familien om det har interesse...

Og ja er ikke ment som reklame... Meeeen Iversen var sgu en af dem der fik mine øjne op for styling. Da jeg var med til at lave hans picasso da jeg var lærling på citroen..... Så har da kendt ham et par år.
Skulle hilse mange gange, og sige tak for budet. Men sten er bestilt.
Hvis det er muligt vil de dog måske have lavet et fuglebad til sommer.
/Jess

Myren

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Apr 20, 2012, 16:49:29 »
No probs... De siger bare til

Og ja hvis der er andre herinde der mangle enten gravsten så sig til.....
LØB DIT LILLE SVIN... LØØØØØØØØØØØØØØB!!!!

Tværp

• aka Vimbus Nollergøj Ketchup Tværp - Aut. Hundefanger
  • Inderkredsen
  • *
  • There's only ONE Yaris!
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Apr 21, 2012, 11:56:40 »
No probs... De siger bare til

Og ja hvis der er andre herinde der mangle enten gravsten så sig til.....

Det gør jeg nok på et tidspunkt - men der går forhåbentlig nogle år, før det bliver aktuelt.
Toyota Yaris 1,4 D-4D 2005, VW Move Up! 2016, BMW Z3 2.8 1998