Forfatter Emne: Et lys brændte ud. Farvel min ven.  (Læst 25408 gange)

Buggi

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
Re: Et lys brændte ud. Farvel min ven.
« Svar #45 Dato: Mar 18, 2012, 22:33:44 »
Hvil i fred Iversen... Jeg håber du får fred hvor du er nu.
Buggi

Courage is fire, and bullying is smoke.  ~ Benjamin Disraeli ~

Strong reasons make strong actions.  ~ William Shakespeare ~

Jesper Olsen

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #46 Dato: Mar 19, 2012, 09:58:02 »
Kondolerer
DS3 Fransk Eksklusiv Premium-bil

JohnPlayer

• Newbie
  • *
    • Vis profil
« Svar #47 Dato: Mar 19, 2012, 12:36:47 »
Kære Birgit, Jess og andre,

Det gør mig dybt ondt at høre. Michael var en frontløber og en fakkel for mange - ikke mindst for mig. Hans smil, hans indlevelse og hans initiativ-rigdom er bare tre markante ting der kendetegnede ham. Michael var ham der fik søsat mange af de ting, som var forblevet idéer for os andre - og han gjorde det med højt humør.

Ture til Jyllandsringen. Gocart-julefrokosterne, og en række andre ting, vil altid stå for mig som Michaels værk.

Vi elskede at hade hinandens synspunkter når det kom til F1. Men det var med en helt igennem hjertelig tone og en accept af vores lille interne venskab.

Jason og jeg tog op på hospitalet, for et par år siden, og det var tydeligt at mærke hvor glad han blev. Vi nåede det desværre ikke denne gang, men udfra Birgits beskrivelse, havde det nok desværre heller ikke haft helt samme effekt. Hvilket leder mig til det eneste positive jeg kan se i dette. Den sidste tid var hård. Meget hård for Michael, men nok ekstremt hård for hans familie. Og når alle tegn i sol og måne peger i samme retning, så er det desværre det bedste der kunne ske. At Michael fik lov at sige farvel til os. Han var en fighter, og blev ved længere and man kunne forvente af noget menneske. Men nok måtte være nok.

Michael? Pas rigtig godt på dig selv deroppe i det høje. Jeg er sikker på at du allerede har søsat nye initiativer for andre hendengange motorsportsfans omme på den anden side.

Så rest in peace brother - and in the roar of Schumis favorite V10's. Miss you!!!

Dennis Dithmar

TouchdownDK

• Newbie
  • *
    • Vis profil
« Svar #48 Dato: Mar 21, 2012, 20:14:07 »
Kondolerer... Hvil i fred...

m@rk

• Newbie
  • *
    • Vis profil