Forfatter Emne: Hvad har du købt i dag?  (Læst 3053340 gange)

ThomasWM

• Newbie
  • *
    • Vis profil
Sv: Hvad har du købt i dag?
« Svar #22125 Dato: Aug 07, 2020, 15:06:00 »
Shit.. Jeg bliver skuda helt ousen af den pizzasnak

Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk

John Sahl

• Administrator
  • Inderkredsen
    • Vis profil
    • www.autohenter.dk
« Svar #22126 Dato: Aug 07, 2020, 15:10:31 »
Shit.. Jeg bliver skuda helt ousen af den pizzasnak

Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk

John Sahl Hjælp til import = www.autohenter.dk

HappyFrog

• Hr. Truck Driver
  • Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
    • http://www.conzentrate.com
« Svar #22127 Dato: Aug 07, 2020, 15:57:31 »
Dej-snobberi, jeg vidste slet ikke det var et problem  :005:

... bortset fra det, så tror jeg at jeg kan ælte en dej hurtigere end jeg kan hente en hos den lokale pizzamand 500m væk. Det må testes når vi rykker hjem igen.

Nej nej nej, du skal huske at den også skal ligge 24-36 timer før du må bruge den!

Snobberi var måske ikke ordet jeg ville bruge - nærmere nørderi i forsøget på at perfektionere
Det er en skøn fornemmelse når man hiver en koldhævet dej ud af køleskabet der har stået og hygget sig i 3-7 dage og lige spæde den op med lidt mel hvor efter man spænder 2 kugler op så de ligger og strutter på køkkenbordet som 2 friske ungpige bryster med marcipan overflade - for derefter at arbejde dem ud til en smuk og perfekt pizzabund og afbage den til perfektion med leopardpletter hele vejen rundt !  Og smagen er bare mile langt fra de perle pizzaer man får udleveret hvor indtjening er vigtigere end smagsoplevelsen
Det dér er bestemt nørderi og det er fedt   :045:
Men at kalde købe dej for blasfemi er snobberi. Jeg var lige ved at sige at der er en hårfin grænse imellem de to, men det er der egentlig ikke  :dft010:

Nej nej nej, du skal huske at den også skal ligge 24-36 timer før du må bruge den!
Nårh ja... men jeg kan da ælte den hurtigere, det må også tælle.
Mvh
HappyFrog

Nu: Subaru Impreza GT Twinscroll, 3x Subaru MV Pickup & Subaru Forester XT, Ex: Suzuki Swift, Volvo V50 1.6D, Subaru Legacy Turbo, Subaru Impreza GT+, Renault Clio Sport, Citroen Saxo VTS Cup - It's bad luck to be superstitious.

Henrik S.

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #22128 Dato: Aug 08, 2020, 06:38:19 »
3 stk. TP-Link Deco mesh-enheder til forlængelse af vores wifi. Det gamle (lorte-)system stod af, så nu er der kommet mere smæk på. 10 point til TP-Link for at lave en meget fin app til opsætning.

Fabritius

• Moderator + Google rookie
  • Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #22129 Dato: Aug 08, 2020, 09:14:50 »
3 stk. TP-Link Deco mesh-enheder til forlængelse af vores wifi. Det gamle (lorte-)system stod af, så nu er der kommet mere smæk på. 10 point til TP-Link for at lave en meget fin app til opsætning.
Hvilken variant er du gået med?
Med venlig hilsen
 Claus Fabritius
 Shoot for the moondust, and you might get Focus

Henrik S.

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #22130 Dato: Aug 08, 2020, 14:58:35 »

Jeg tror, det er en tidligere version, som de nu sælger ud af i Elmutanten til 999 kroner. Jeg ved ikke, om det er godt eller skidt, men det var let at sætte op og opdatere firmwaren på. Og indtil videre kører det som død og kritte. Her i boligen skal signalet spille pingpong igennem hele stuen og op ad en trappe til 1. salen, og der er et betondæk imellem. Men det sker med fuld effekt, så jeg er ganske tilfreds. Det er denne her:

https://www.elgiganten.dk/product/smart-home/mesh-netvark/25050/tp-link-deco-m5-ac1300-mesh-wi-fi-system-3-pak

Fabritius

• Moderator + Google rookie
  • Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #22131 Dato: Aug 08, 2020, 20:34:55 »

Jeg tror, det er en tidligere version, som de nu sælger ud af i Elmutanten til 999 kroner. Jeg ved ikke, om det er godt eller skidt, men det var let at sætte op og opdatere firmwaren på. Og indtil videre kører det som død og kritte. Her i boligen skal signalet spille pingpong igennem hele stuen og op ad en trappe til 1. salen, og der er et betondæk imellem. Men det sker med fuld effekt, så jeg er ganske tilfreds. Det er denne her:

https://www.elgiganten.dk/product/smart-home/mesh-netvark/25050/tp-link-deco-m5-ac1300-mesh-wi-fi-system-3-pak
Det er jeg da også nødt til at overveje nu 😀
Med venlig hilsen
 Claus Fabritius
 Shoot for the moondust, and you might get Focus

NSL

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
    • http://www.finddinbil.dk
« Svar #22132 Dato: Aug 09, 2020, 21:17:39 »
Det er ikke 100% afgjort hvad jeg skal i stedet. Men der er risiko for at det bliver en anden Mercedes. Lidt nyere og benzin i stedet for Diesel

Pre-approved herfra! :-)
Jeg synes bare vi skal springe over "Hvilken bil skal jeg købe" denne gang.

Ser minsandten ud som GLK’en er solgt nu. Panic mode initiated

Den blev afhentet Fredag. Præcis en uge efter jeg satte den til salg. Det tror jeg faktisk aldrig jeg har prøvet før
En ræv af sølvpapir

please

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #22133 Dato: Aug 09, 2020, 22:27:39 »
Det er ikke 100% afgjort hvad jeg skal i stedet. Men der er risiko for at det bliver en anden Mercedes. Lidt nyere og benzin i stedet for Diesel

Den blev afhentet Fredag. Præcis en uge efter jeg satte den til salg. Det tror jeg faktisk aldrig jeg har prøvet før
Slet ingen der lagde ud med at spørge om mindste pris ? For så at byde derunder
Mvh Ludvig

Kører pt Touran.
Citat kaare: Hvis ikke det var fordi jeg er så umanerlig velhængt, så kørte jeg stilen uden underbuks, da de jo kun er til besvær

NSL

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #22134 Dato: Aug 10, 2020, 06:58:34 »

Ork jo. Jeg begik den fejl også at ligge den på market place. Selv om det var en meget udførlig annoncen, der beskrev vilkårene for leasing overtagelse, så har jeg fået er utal af beskeder om prisen er med afgift (20.000kr????), og folk der i første besked skriver 15.000kr og intet andet ( de 20000kr var for at overtage en i forvejen god kontrakt).

Men den første person der skrev, var også den første person der kom og kiggede, og købte uden nogen forhandling overhovedet
En ræv af sølvpapir

please

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #22135 Dato: Aug 10, 2020, 07:42:43 »

Ork jo. Jeg begik den fejl også at ligge den på market place. Selv om det var en meget udførlig annoncen, der beskrev vilkårene for leasing overtagelse, så har jeg fået er utal af beskeder om prisen er med afgift (20.000kr????), og folk der i første besked skriver 15.000kr og intet andet ( de 20000kr var for at overtage en i forvejen god kontrakt).

Men den første person der skrev, var også den første person der kom og kiggede, og købte uden nogen forhandling overhovedet

Skønt.
Folk er virkelig nogle idioter 🤷‍♂️
Det er både sjovt, og røv irriterende på samme tid. 😅
Mvh Ludvig

Kører pt Touran.
Citat kaare: Hvis ikke det var fordi jeg er så umanerlig velhængt, så kørte jeg stilen uden underbuks, da de jo kun er til besvær

NSL

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #22136 Dato: Aug 10, 2020, 09:31:05 »

Skønt.
Folk er virkelig nogle idioter 🤷‍♂️
Det er både sjovt, og røv irriterende på samme tid. 😅

I starten var jeg så dum at svare. Bla havde jeg en meget aktiv diskussion med en gut fra Rumænien der gerne ville købe den.......

Det gik ret hurtigt over, så lod jeg bare være med at svare. Der var naturligvis også en portion danske henvendelser som var fuldstændig ubehjælpelige. En af dem ved jeg stadig ikke hvad menet

Dibie: Hi is this anvailble?
Me: Yes
Dibie: I want to buy the car no bezels
Me: It's a leasing agreement
Dibie: Yes no problem, i see it. Is bezels
Me: Allright. It requires approval by Fleggaard (Leasing company). Minimum 26 years old, no RKI registration and proven steady income
Dibie: Okey np problem about that
Me. OK i can facilitate the contact for the approval process of course
Dibie: (Thumbs up) . Okey no problem. I ask you the car is bezels
Me: Bezels?

Og her sluttede dialogen

Jeg er stadig clueless
En ræv af sølvpapir

please

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #22137 Dato: Aug 10, 2020, 14:48:38 »
😂😂😂😂😂😂😂😂😂 jeg har heller ingen idé om hvad tosse vil vide 😂
Mvh Ludvig

Kører pt Touran.

HappyFrog

• Hr. Truck Driver
  • Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
    • http://www.conzentrate.com
« Svar #22138 Dato: Aug 12, 2020, 21:04:50 »
Makita 65cm hækkesaks og 2x 5ah batteri med dobbeltlader og kuffert. Har været totalt misunderlig på Kennys køb siden sidst år og vores hæk er ved at stikke helt af, så greb til lommerne.
På sigt kommer jeg også til at købe græstrimmer og slagnøgle, men det bliver først når vi er flyttet tilbage.
Mvh
HappyFrog

Nu: Subaru Impreza GT Twinscroll, 3x Subaru MV Pickup & Subaru Forester XT, Ex: Suzuki Swift, Volvo V50 1.6D, Subaru Legacy Turbo, Subaru Impreza GT+, Renault Clio Sport, Citroen Saxo VTS Cup - It's bad luck to be superstitious.

please

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #22139 Dato: Aug 12, 2020, 22:35:10 »
Makita 65cm hækkesaks og 2x 5ah batteri med dobbeltlader og kuffert. Har været totalt misunderlig på Kennys køb siden sidst år og vores hæk er ved at stikke helt af, så greb til lommerne.
På sigt kommer jeg også til at købe græstrimmer og slagnøgle, men det bliver først når vi er flyttet tilbage.
Den klipper bliver du glad for 👍
Mvh Ludvig

Kører pt Touran.