Forfatter Emne: Indsamling til Dr. Pepper *SE SIDE 3, VIGTIG VIGTIG Update*  (Læst 32999 gange)

peugeot-fan

• Newbie
  • *
    • Vis profil
Re: Indsamling til Dr. Pepper *SE SIDE 3, VIGTIG VIGTIG Upd
« Svar #60 Dato: Maj 10, 2012, 20:44:43 »
Citat fra: "Dr. Pepper"
Citat fra: "peugeot-fan"
Først lige set denne tråd.

Fandme flot gjort  :icon_thumleft: og et :icon_thumleft:  fra kæresten...

Og super flot godt at du fik fjernt det overskydene hud, håber bare at det er blevet pænt bagefter :).

Må indrømme at man tænker lidt det samme som når man ser de der fantastiske reklamer for produkter på tv-shop, sådan "arh. det kan sku ikke passe de er de samme personer"...

Igen. super flot...
Takker...
Billederne er dog ved at være ret gamle, og jeg er idag nede på 86 kg, så der er nu smidt 119 kg  :)
Dette er fra Marts i år.

Tænkte på. hvordan gik det med at få fjernet det overskydene hud?, fik du nogle tydelige ar efter det, eller lev det bare pænt og flot. det er jo ikke en helt lille tur at gå igennem.

Dr. Pepper

• Administrator
  • Inderkredsen
    • Vis profil
    • http://www.Hi-Speed.dk
« Svar #61 Dato: Maj 11, 2012, 17:43:35 »
Citat fra: "Dr. Pepper"
Først lige set denne tråd.

Fandme flot gjort  :icon_thumleft: og et :icon_thumleft:  fra kæresten...

Og super flot godt at du fik fjernt det overskydene hud, håber bare at det er blevet pænt bagefter :).

Må indrømme at man tænker lidt det samme som når man ser de der fantastiske reklamer for produkter på tv-shop, sådan "arh. det kan sku ikke passe de er de samme personer"...

Igen. super flot...
Takker...
Billederne er dog ved at være ret gamle, og jeg er idag nede på 86 kg, så der er nu smidt 119 kg  :)
Dette er fra Marts i år.

Tænkte på. hvordan gik det med at få fjernet det overskydene hud?, fik du nogle tydelige ar efter det, eller lev det bare pænt og flot. det er jo ikke en helt lille tur at gå igennem.
Jeg blev skåret op fra bryst til 15 cm under navlen, og hele vejen om på ryggen. Altså et omvendt T snit. Det er blevet rigtig flot, hvis du vil se, smider du mig bare dit mobil nr på pb..  :)
/Jess

peugeot-fan

• Newbie
  • *
    • Vis profil
« Svar #62 Dato: Maj 14, 2012, 18:52:14 »
okay, ja lyder voldsomt, men kender et par stykker der har fået det lavet, og må sige. resultatet har været lidt (meget) blandet, fik du lavet ny navle også?..

Og igen. syndes det er super flot gået!.

Tænkte på, havde du ikke oprettet et emne hvor du beskrev hvad du gjorde for at tabe dig som du har? syndes ikke lige jeg kan finde den nemlig.

Dr. Pepper

• Administrator
  • Inderkredsen
    • Vis profil
    • http://www.Hi-Speed.dk
« Svar #63 Dato: Maj 21, 2012, 19:47:52 »
Har min navle endnu. Så vidt jeg ved er det min egen de har "gravet" frem.  :)
Og tak.

http://www.nutramino.dk/Athletes/nutram ... gttab.html
Her står der lidt om mig, og der kommer en artikkel i uge 24 i Familie Journalen.
/Jess