Forfatter Emne: Forslag til bil  (Læst 6975 gange)

Tværp

• aka Vimbus Nollergøj Ketchup Tværp - Aut. Hundefanger
  • Inderkredsen
  • *
  • There's only ONE Yaris!
    • Vis profil
Sv: Forslag til bil
« Svar #15 Dato: Apr 13, 2016, 05:41:58 »
Fine bud i kommer med.

Hælder nok mest til noget gammelt amerikaner jern eller noget sportsligt fra europa (eks bmw, porsche mv) og skal i morgen kigge på en 944 fra 1984.

Men fortsæt endelig med jeres bud

Hvad var der galt med Mercedes'en, siden du har solgt den?
Toyota Yaris 1,4 D-4D 2005, VW Move Up! 2016, BMW Z3 2.8 1998

Bo 406 XS4

• Låsby Svendsen
  • Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: Apr 13, 2016, 10:52:09 »
Jeg har altid haft et blødt punkt for de gamle 6-serie coupeer. Her er en af de rigtigt gamle.

Den der er forbandet smuk og lige mig - tak :-)
Bo B. Jørgensen

Nu i familiecontainer - Renault Grand Scenic III 1,6 dci

Bo 406 XS4

• Låsby Svendsen
  • Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Apr 13, 2016, 10:59:09 »
Hvis ikke du allerede har gjort det, så tag et kig på www.stelvio.dk
De har nogle fine biler stående.

Har kigget der mange gange, og det var også der jeg købte Mercedes'en. Har dog ikke fundet noget som jeg har forelsket mig i siden (i hvert fald ikke i prisklassen)
Bo B. Jørgensen

Bo 406 XS4

• Låsby Svendsen
  • Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Apr 13, 2016, 11:37:42 »

[/quote]

Der var nogle uoverensstemmelser mellem forhandler og mig, og det endte med, at han tilbød at købe bilen tilbage, hvilket jeg sagde ja tak til.
Bo B. Jørgensen

Tværp

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: Apr 13, 2016, 12:11:34 »

Der var nogle uoverensstemmelser mellem forhandler og mig, og det endte med, at han tilbød at købe bilen tilbage, hvilket jeg sagde ja tak til.
[/quote]

Øv - det var ellers en fin vogn... :)

Så må du jo ha' dig en Z3'er istedet!

Bo 406 XS4

• Låsby Svendsen
  • Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: Apr 13, 2016, 12:40:09 »

[/quote]

Den var rigtig fin, men desværre med nogle skjulte fejl, som ville koste mig en del at lave. Forhandleren var ikke villig til at finde en løsning, og ville hellere købe bilen tilbage, hvilket jeg accepterede, da jeg ikke gad køre en lang sag på det.

Z3 er en rigtig fin bil - jeg har kigget på flere, dog kun billeder. Z4 tiltaler mig mere, men det gør prisen ikke.

Har overvejet flere gange, om jeg skulle hæve budgettet til 200-250.000 kr., men indtil videre har jeg valgt ikke at gøre dette. Finder jeg ikke BILEN i år, så kan det godt tænkes, at jeg vælger at smide nogle flere penge i puljen til næste år.
Bo B. Jørgensen

Tværp

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: Apr 13, 2016, 13:27:10 »

Den var rigtig fin, men desværre med nogle skjulte fejl, som ville koste mig en del at lave. Forhandleren var ikke villig til at finde en løsning, og ville hellere købe bilen tilbage, hvilket jeg accepterede, da jeg ikke gad køre en lang sag på det.

Z3 er en rigtig fin bil - jeg har kigget på flere, dog kun billeder. Z4 tiltaler mig mere, men det gør prisen ikke.

Har overvejet flere gange, om jeg skulle hæve budgettet til 200-250.000 kr., men indtil videre har jeg valgt ikke at gøre dette. Finder jeg ikke BILEN i år, så kan det godt tænkes, at jeg vælger at smide nogle flere penge i puljen til næste år.
[/quote]

Det er selvfølgelig ikke super fedt - godt I fandt en løsning.

Hvis du er i området på 250.000 kr. kan du få en Z3M - de er pænt kvikke og stiger faktisk pænt i værdi.

Meeen... En gammel 635 CSi er godt nok også fin - dog ser de ret antikke ud indvendigt.

Dyne

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: Apr 13, 2016, 20:17:06 »
Hvis du hæver budgettet, kan du købe en af de biler, jeg bare *må* eje en gang. Desværre stiger de ret voldsomt i pris for tiden, det er ikke mere end 5-6 år siden, man kunne finde en ret pæn en til 10-15.000euro.

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=224132964&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&scopeId=C&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=1400&makeModelVariant1.modelId=1&makeModelVariant1.modelDescription=tatra&pageNumber=1#
Waking up is the second hardest thing in the morning!

Andersen

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: Apr 13, 2016, 21:06:37 »
Mercedes 560 SEC - personligt synes jeg det er en af de flotteste mercer der er lavet.... og at det så er en stor V8 kværn gør jo ikke noget  :55:
Mercedes CLK 500.

Henrik S.

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: Apr 14, 2016, 07:55:05 »

Hvis du hæver budgettet, kan du købe en af de biler, jeg bare *må* eje en gang. Desværre stiger de ret voldsomt i pris for tiden, det er ikke mere end 5-6 år siden, man kunne finde en ret pæn en til 10-15.000euro.

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=224132964&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&scopeId=C&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=1400&makeModelVariant1.modelId=1&makeModelVariant1.modelDescription=tatra&pageNumber=1#

Mmmmm, Tatra, fantastisk køretøj. Som en ekstra bonus kører man i en bil, der under 2. verdenskrig slog flere højtstående tyske officerer ihjel, end der døde i aktiv kamp. De første generationer var kropumulige at styre ...

http://www.telegraph.co.uk/culture/hay-festival/11632594/The-car-that-destroyed-Nazis.html

Bo 406 XS4

• Låsby Svendsen
  • Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: Apr 14, 2016, 08:31:14 »

Respekt for dit valg, men det er slet ikke der jeg er ;-)
Bo B. Jørgensen

Bo 406 XS4

• Låsby Svendsen
  • Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: Apr 14, 2016, 08:32:08 »
Mercedes 560 SEC - personligt synes jeg det er en af de flotteste mercer der er lavet.... og at det så er en stor V8 kværn gør jo ikke noget  :55:

Har faktisk kigget på en 500 SEC for ikke så længe siden, men den blev desværre solgt for næsen af mig :( Var ellers en god pris, men jeg var ikke først i køen
Bo B. Jørgensen