Forfatter Emne: I øvrigt mener jeg... (Ny tråd)  (Læst 1237225 gange)

NSL

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
    • http://www.finddinbil.dk
Sv: I øvrigt mener jeg... (Ny tråd)
« Svar #9600 Dato: Mar 23, 2021, 14:18:48 »
Der var kort fra tanke til handling. Ville lige stikke en finger i jorden om nogen var interesseret i pickupen,  den var solgt 1 time senere.
Så øh, hvis nogen har noget spændende i 20-25k klassen, så kunne jeg godt være interesseret. Er ikke helt klar til at hente erstatningen for pickupen hjem endnu, så mangler et midlertidigt køretøj.

oplagt efter pickupen: https://www.facebook.com/groups/801527533248072/permalink/4027328127334647/?sale_post_id=4027328127334647
Fed lastbil. Må sådan en køre ind i miljøzoner?

Hvis den er indregistreret som veteran så må den godt

https://miljoezoner.dk/er-jeg-omfattet/lastbiler-og-busser/
Og ja den er fed på den fed måde, mangler bare lige pladsen til den og så det store kørekort.

Tilgengæld må du nok teknisk set ikke bruge den som camper/campingvogn

Læsser du ikke bare campingdelen af så?

Det må du ikke på offentlige steder. På en camingplads går det fint.
En ræv af sølvpapir

Henrik S.

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #9601 Dato: Mar 23, 2021, 14:24:25 »
.. at det er fascinerende at se en motor blive spist:

HappyFrog

• Hr. Truck Driver
  • Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
    • http://www.conzentrate.com
« Svar #9603 Dato: Mar 23, 2021, 16:31:56 »
Uha, den var ellers fin.
Mvh
HappyFrog

Nu: Subaru Impreza GT Twinscroll, 3x Subaru MV Pickup & Subaru Forester XT, Ex: Suzuki Swift, Volvo V50 1.6D, Subaru Legacy Turbo, Subaru Impreza GT+, Renault Clio Sport, Citroen Saxo VTS Cup - It's bad luck to be superstitious.

Tværp

• aka Vimbus Nollergøj Ketchup Tværp - Aut. Hundefanger
  • Inderkredsen
  • *
  • There's only ONE Yaris!
    • Vis profil
« Svar #9604 Dato: Apr 03, 2021, 08:56:36 »
Der var kort fra tanke til handling. Ville lige stikke en finger i jorden om nogen var interesseret i pickupen,  den var solgt 1 time senere.
Så øh, hvis nogen har noget spændende i 20-25k klassen, så kunne jeg godt være interesseret. Er ikke helt klar til at hente erstatningen for pickupen hjem endnu, så mangler et midlertidigt køretøj.

Indrømmet - jeg troede sq ALDRIG du ville sælge det røde lyn... Jeg var helt i chok, da jeg så det på FB!

Og som modreaktion, har besluttet mig for, at få kigget lidt på Yaris, da den nu har stået udenfor i 2 år uden at blive kørt i... :-( Men hey - en Toyota ruster jo ik... Fuck! :-D Men mon ikke man kan finde en kværn, der har gået et par hundrede tusind til en fornuftig pris... :-)

Hvad havde du tænkt som afløser for Brat'en?
Toyota Yaris 1,4 D-4D 2005, VW Move Up! 2016, BMW Z3 2.8 1998

HappyFrog

• Hr. Truck Driver
  • Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #9605 Dato: Apr 03, 2021, 21:47:14 »

Indrømmet - jeg troede sq ALDRIG du ville sælge det røde lyn... Jeg var helt i chok, da jeg så det på FB!

Og som modreaktion, har besluttet mig for, at få kigget lidt på Yaris, da den nu har stået udenfor i 2 år uden at blive kørt i... :-( Men hey - en Toyota ruster jo ik... Fuck! :-D Men mon ikke man kan finde en kværn, der har gået et par hundrede tusind til en fornuftig pris... :-)

Hvis det er nogen trøst, så kan jeg afsløre det kom bag på praktisk talt alle, inkl. fruen herhjemme som var noget fortørnet over at jeg skiftede til en Honda :-)
Jeg har ikke helt besluttet endnu hvad efterfølgeren bliver. Det afhænger lidt af de nye afgiftsregler, nogle private ting der lige skal falde i hak - det er dyrt at bygge om skal jeg hilse at sige, også dyrere end man planlægger - også hvor glad jeg bliver for at køre i Hondaen. Det er muligt jeg beholder den som min daily også får imprezaen og pickupen lov at komme ud når vejret er til det.
Vi får se, der kommer næppe til at ske noget på den front i år.
Mvh
HappyFrog

Nu: Subaru Impreza GT Twinscroll, 3x Subaru MV Pickup & Subaru Forester XT, Ex: Suzuki Swift, Volvo V50 1.6D, Subaru Legacy Turbo, Subaru Impreza GT+, Renault Clio Sport, Citroen Saxo VTS Cup - It's bad luck to be superstitious.

HappyFrog

• Hr. Truck Driver
  • Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #9606 Dato: Apr 03, 2021, 21:47:56 »
... men jeg vil se frem til at hilse på Yaris igen  :045:
Mvh
HappyFrog

Fabritius

• Moderator + Google rookie
  • Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #9607 Dato: Apr 04, 2021, 10:30:21 »
At jeg er stolt af fruen, der selv har lagt herregårdssten i drivhuset 😀
Med venlig hilsen
 Claus Fabritius
 Shoot for the moondust, and you might get Focus

Tværp

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #9608 Dato: Apr 05, 2021, 15:34:25 »

Hvis det er nogen trøst, så kan jeg afsløre det kom bag på praktisk talt alle, inkl. fruen herhjemme som var noget fortørnet over at jeg skiftede til en Honda :-)
Jeg har ikke helt besluttet endnu hvad efterfølgeren bliver. Det afhænger lidt af de nye afgiftsregler, nogle private ting der lige skal falde i hak - det er dyrt at bygge om skal jeg hilse at sige, også dyrere end man planlægger - også hvor glad jeg bliver for at køre i Hondaen. Det er muligt jeg beholder den som min daily også får imprezaen og pickupen lov at komme ud når vejret er til det.
Vi får se, der kommer næppe til at ske noget på den front i år.

Okay, så føler jeg mig lidt mindre ramt af "at blive holdt udenfor"... :-D Men ja, det er sq dyrt at bygge om - forstår godt prioriteringen. Og hey - den Civic er sq en fin vogn, så du bliver sikkert glad for den også... :-) Spændende, hvad du finder på fremadrettet - du kan nok ikke holde ud at køre Honda resten af dine dage... ;-)

Jeg ser sq også frem til, at køre Yaris igen - er sq spændt på, om den er rustet fast i perlegruset ovre bag Landbergs værksted... :-/

Henrik S.

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #9609 Dato: Apr 06, 2021, 08:47:06 »
... at jeg måske er ved at se meningen med de enorme 'nyrer', som BMW giver nogle af deres nye modeller. Denne her M3 er sgu meget flot. Men den balancerer altså på kanten til at være for meget.

NSL

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #9610 Dato: Apr 06, 2021, 09:27:12 »
... at jeg måske er ved at se meningen med de enorme 'nyrer', som BMW giver nogle af deres nye modeller. Denne her M3 er sgu meget flot. Men den balancerer altså på kanten til at være for meget.

Min kollega var lige ude og se den nye M4 Competition, som har samem front. Han siger det fungerer LANGT bedre live, end på billeder. At den faktisk var RIGTIG fin, i virkeligheden
En ræv af sølvpapir

Tværp

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #9611 Dato: Apr 06, 2021, 09:51:44 »

Havde vi snakket en mand eller kvinde i slut 40'erne - og ikke en bil, havde jeg tænkte "Overgangsalder" eller "Identitetskrise"... :-D
Jeg bliver bare ikke gode venner, men det skifte de har lavet rent designmæssigt...

Henrik S.

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #9612 Dato: Apr 06, 2021, 11:01:58 »

Havde vi snakket en mand eller kvinde i slut 40'erne - og ikke en bil, havde jeg tænkte "Overgangsalder" eller "Identitetskrise"... :-D
Jeg bliver bare ikke gode venner, men det skifte de har lavet rent designmæssigt...

Jeg var heller ikke gode venner med det i starten, men nu begynder det alligevel at fungere for mig. Måske fordi de høje 'nyrer' er et fjernt ekko fra super-coupéen i min barndom - BMW 2000 CS (ja, så gammel er jeg).

please

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #9613 Dato: Apr 06, 2021, 12:15:06 »
Mange (undertegnede inklusiv) havde det meget stramt med deres forlygte design på E60 serien. Idag er jeg vild med dem.

Jeg gætter på at det samme kommer til at ske her.
Mvh Ludvig

Kører pt Touran.
Citat kaare: Hvis ikke det var fordi jeg er så umanerlig velhængt, så kørte jeg stilen uden underbuks, da de jo kun er til besvær

NSL

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #9614 Dato: Apr 06, 2021, 13:25:40 »
Jeg synes stadig det ligner prut på billeder. Men jeg vil gerne se en (og tage den 30 laps på Jyllands ringen) før jeg beslutter mig
En ræv af sølvpapir