Forfatter Emne: Korrekt vinteropbevaring af bil  (Læst 469 gange)

NSL

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
    • http://www.finddinbil.dk
Sv: Korrekt vinteropbevaring af bil
« Svar #15 Dato: Okt 14, 2021, 22:09:23 »
Allright, tak for input. Så bliver det nok en lejet opbevaring i 4-5 måneder.

Nu skal jeg så bare se om jeg kan finde et Amerikaner værksted som har tid. Det går ikke ret godt med det
En kammerat jeg har renoverer og gør det rigtig meget i amerikaner biler.

Du kan få hans nummer og høre om han vil kigge på den hvis det er.

Han og konen har to biler og hans svigerforældre har vel 5-6 stykker, de fleste har han skildt af og renoveret med svogeren.

Sendt fra min moto g(8) plus med Tapatalk

Pudsigt nok, lader de fleste der skruer på US biler, til at være af den støbning. Der er ret få "rigtige" værksteder, men der er mange der hedder "Torben" og egentlig arbejder som IT Konsulenter, men som har skruet US biler i aften timerne de sidste 20år :-D

Tager gerne imod referencen da
En ræv af sølvpapir

Dyne

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: Okt 15, 2021, 17:03:57 »
Enig ien kold men tør garage er helt fint - det har min Firebird klaret sig med i nogle år nu, uden at der er kommet noget som helst skidt. Omkring US værksted har jeg hørt godt om Pers Speedshop i Herning, men det er så vidt jeg husker nok lidt langt væk for dig?
CH-classic i Bramming er også piv dygtige, men igen, nok den gale landsdel.
Waking up is the second hardest thing in the morning!

Gøyen

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Okt 16, 2021, 07:50:42 »
Enig ien kold men tør garage er helt fint - det har min Firebird klaret sig med i nogle år nu, uden at der er kommet noget som helst skidt. Omkring US værksted har jeg hørt godt om Pers Speedshop i Herning, men det er så vidt jeg husker nok lidt langt væk for dig?
CH-classic i Bramming er også piv dygtige, men igen, nok den gale landsdel.

Enig i Per,han er stame dygtig,han er selv US-entusiast til fingerspidserne og tidligere mekaniker på et EM-vindende topfuel dragster-team.Har selv haft glæde af hans kompetente væsen,da vi kørte US-bil i samme klub.
Det kan godt være det er en lang køretur,men det er det værd,han giver nok en sodavand i privaten/US-museet.......;o)
106 Zendiesella

Hi-speeds helt egen spånabe/50% af Brdr.Arbejdsløs.

fonsskov

• Newbie
  • *
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Okt 16, 2021, 16:20:14 »
Hvis du vil køre til Fyn, har Brian fra Kværndrup Auto & Karosseri erfaring med Amerikanerbiler. www.kavs.dk
Mvh
Christian