Forfatter Emne: Bygningskonstruktør/ingeniør (ikke officielt opslået endnu)  (Læst 1973 gange)

Rosenhøj

• Newbie
  • *
    • Vis profil
Hej Hi-Speed,

Jeg arbejder i en virksomhed der inden for den nærmeste fremtid kommer til at mangle nogle folk til at tage sig af opmålingsarbejde, arbejdet indebærer en del rejseaktivitet i det meste af Nordeuropa.

Virksomheden ligger i Kolding.

Skulle dette have lidt interesse, så smid mig en besked, da jeg ikke ønsker at smide firma navnet ud offentligt.

/Allan

John Sahl

• Administrator
  • Inderkredsen
    • Vis profil
Bygningskonstruktør/ingeniør (ikke officielt opslået endnu)
« Svar #1 Dato: Jan 03, 2011, 20:53:43 »
Citat fra: "Rosenhøj"
Hej Hi-Speed,

Jeg arbejder i en virksomhed der inden for den nærmeste fremtid kommer til at mangle nogle folk til at tage sig af opmålingsarbejde, arbejdet indebærer en del rejseaktivitet i det meste af Nordeuropa.

Virksomheden ligger i Kolding.

Skulle dette have lidt interesse, så smid mig en besked, da jeg ikke ønsker at smide firma navnet ud offentligt.

/Allan

Jeg har en dygtig kammerat som dog kun har rejst som montør/Servicetekniker, er hann helt underkvalificeret til det her?

Rosenhøj

• Newbie
  • *
    • Vis profil
Re: Bygningskonstruktør/ingeniør (ikke officielt opslået endnu)
« Svar #2 Dato: Jan 03, 2011, 21:27:25 »
De plejer at opslå stillingerne som bygningskonstruktør, det er fordi der er en del cad tegningsarbejde i arbejdet også.

Men hvis han har erfaring med cadtegning, ville jeg da ikke være bange for at søge.