Forfatter Emne: Hvad har du købt i dag?  (Læst 3724993 gange)

NSL

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
    • http://www.finddinbil.dk
Sv: Hvad har du købt i dag?
« Svar #22710 Dato: Sep 16, 2021, 21:15:13 »
Siger du at det ikke er en Camry?
Tror du er blevet snydt.

Suk........Jeg havde altid ønsket mig en Camry
En ræv af sølvpapir

Kenny

• Officiel HS-tightstestmester, Tværp-wannabe
  • Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #22711 Dato: Sep 16, 2021, 21:59:35 »
@Please, Jeg er udlært i sept 09 og der brugte vi da tapsamlinger til svendeprøven.
Det troede jeg faktisk man stadig gjorde, hvad skal man ellers bruge skoletiden på.

@Sahl Tag du bare bilen med i handlen, den Alfa må da snart have veteran status.
Jeg studsede også over billede navnet, men tænkte at jeg nok ikke var så meget inde i den slags biler.
For mig lignet det en Trans AM, og så ikke helt alligevel.

John Sahl

• Administrator
  • Inderkredsen
    • Vis profil
« Svar #22712 Dato: Sep 16, 2021, 22:06:14 »
@Sahl Tag du bare bilen med i handlen, den Alfa må da snart have veteran status.

Den der VAG ting har jo mere rust end min Alfa, så nej tak :)

Glæder mig til den bliver veteran, så bliver den billigere at køre i :)

please

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #22713 Dato: Sep 16, 2021, 22:08:12 »
@Please, Jeg er udlært i sept 09 og der brugte vi da tapsamlinger til svendeprøven.
Det troede jeg faktisk man stadig gjorde, hvad skal man ellers bruge skoletiden på.

Jeg studsede også over billede navnet, men tænkte at jeg nok ikke var så meget inde i den slags biler.
For mig lignet det en Trans AM, og så ikke helt alligevel.

Det gør man skam stadig mig bekendt, men Jesper er på mesterlære, og uden grundforløb, så han er igennem en anden version end du og jeg har været. 😊
Mvh Ludvig

Kører pt Touran.
Citat kaare: Hvis ikke det var fordi jeg er så umanerlig velhængt, så kørte jeg stilen uden underbuks, da de jo kun er til besvær

HappyFrog

• Hr. Truck Driver
  • Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
    • http://www.conzentrate.com
« Svar #22714 Dato: Sep 16, 2021, 22:16:28 »
Jeg er heldigvis ikke gammel nok til en midtvejskrise, så vi kan jo udelukke at det er det der er forklaringen

Jeg har udviddet antallet af cylindre og kubik her på matriklen lidt i dag. På trods af at den ele bil i husstanden kører på samme benzin som eltandbørsten, så kan vi nu alligevel mønstre 10,6L og 14 Cylindre (og så har jeg ikke talt græsslåmaskinen med)
Årh, blæret gammel slæde  :045:
Mvh
HappyFrog

Nu: Subaru Impreza GT Twinscroll, 3x Subaru MV Pickup & Subaru Forester XT, Ex: Suzuki Swift, Volvo V50 1.6D, Subaru Legacy Turbo, Subaru Impreza GT+, Renault Clio Sport, Citroen Saxo VTS Cup - It's bad luck to be superstitious.

Kenny

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #22715 Dato: Sep 16, 2021, 22:16:39 »
@Sahl det er også sjovere at bruge penge på hjul, end pladearbejde :)

@Please Man skal vel stadig på en form for grundforløb i meterlære.
Nå, der er vel heller ikke brug for at skære rugbrødsskiver mere, alt bliver vel lavet med elværktøj nu til dags  :55:

John Sahl

• Administrator
  • Inderkredsen
    • Vis profil
« Svar #22716 Dato: Sep 17, 2021, 14:29:33 »

@Sahl det er også sjovere at bruge penge på hjul, end pladearbejde :)

Helt enig :-)

NSL

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #22717 Dato: Sep 17, 2021, 14:35:50 »
Ser fedt ud Sahl. I like it

En ræv af sølvpapir

Kenny

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #22718 Dato: Sep 17, 2021, 15:40:40 »
Bare jeg var lige så und som dig.
Jeg gad faktisk godt nogle kobberfarvet fælge, men jeg synes allerede bmwen får mere opmærksomhed end jeg synes om.

NSL

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #22719 Dato: Sep 17, 2021, 15:52:47 »
Bare jeg var lige så und som dig.
Jeg gad faktisk godt nogle kobberfarvet fælge, men jeg synes allerede bmwen får mere opmærksomhed end jeg synes om.

Ahva? Er det ikke bare en 3 Serie Touring med M-Sport trim?

Altså jeg spørg ikke for at være flabet. Men jeg kører som du ved en Hvid Mercedes St.car i AMG trim, og der kører jo 15000 af dem i Danmark, på samme måde som der kører 3 serier. Jeg synes overhovedet ikke den trækker opmærksomhed, hvilket jeg godt forstår.

GLK'en trak faktisk noget mere opmærksomhed, givetvis fordi den var noget mere unik. Før den havde jeg 435D X-Drive M-Sport, og den var også totalt annonym
En ræv af sølvpapir

Kenny

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #22720 Dato: Sep 17, 2021, 16:20:46 »
Ja og 100% standard, og så den koster jo ikke mere end en ny ID4 eller lignende, som alle danske familier tydeligvis køber uden at blinke.
Bevares min er brugt til samme pris, men det tænker folk åbenbart ikke over. Jeg har i hvert fald aldrig fået så mange kommentar på en bil før.
Hvis jeg kørte ID4 ville folk kommentere det, men det ville være pga. el-delen, og de ville slet ikke skele til prisen.

PS: da jeg fik kopieret min nøgle, spurgte mekanikeren også hvad fanden de ville med en 320d, og så kiggede vi lidt på den M4 cab der holdt på hans værksted for at få sat nyt rat i til 20k+

NSL

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #22721 Dato: Sep 17, 2021, 16:30:59 »
Det må være der ude i provinsen i Frederikssund det er et problem. Her inde i byen (Slangerup) skal der åbenbart mere til :-D
En ræv af sølvpapir

jesperchr_206

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #22722 Dato: Sep 17, 2021, 21:37:33 »
Jesper var vist ikke på grundforløb, så han missede, rugbrødsskiver og tapsamlinger
Ja og nej.

Ny mesterlære, der hedder det skæreprøve og opsnøring.

Dét at bruge en fukssvans er vidst en udfordring for mange, så de hentede bare rundsav og stiksav i stedet

Sendt fra min moto g(8) plus med Tapatalk

Lasse - 206 GT

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #22723 Dato: Sep 18, 2021, 11:09:20 »
Jeg er heldigvis ikke gammel nok til en midtvejskrise, så vi kan jo udelukke at det er det der er forklaringen

Jeg har udviddet antallet af cylindre og kubik her på matriklen lidt i dag. På trods af at den ele bil i husstanden kører på samme benzin som eltandbørsten, så kan vi nu alligevel mønstre 10,6L og 14 Cylindre (og så har jeg ikke talt græsslåmaskinen med)

Det giver heller ikke mening at tæller græsslåmaskinen med, når du ikke bruger den(til højre på billede ;-) )

Fedt med noget V8, det har jeg selv tænkt på længe.

NSL

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #22724 Dato: Sep 18, 2021, 11:12:46 »

Det giver heller ikke mening at tæller græsslåmaskinen med, når du ikke bruger den(til højre på billede ;-) )

Fedt med noget V8, det har jeg selv tænkt på længe.

Jeg er blevet pålagt “vild med vilje” i baghaven. Det ser mildest talt rodet ud …
En ræv af sølvpapir