Køb/salg/bytte > Diverse

Stor søjleboremaskine bortgives

(1/3) > >>

sirhiss:
Jeg har en stor søjleboremaskine, gulv model som kan afhentes gratis i Hørsholm. Den er gammel men skulle virke. 

John Sahl:

--- Citat fra: sirhiss efter Jul 06, 2021, 15:07:44 ---Jeg har en stor søjleboremaskine, gulv model som kan afhentes gratis i Hørsholm. Den er gammel men skulle virke. 
--- Afslutning på citat ---

Det vil jeg gerne, men har ingen bil med træk lige nu, så hvor meget haster det?

sirhiss:
Gerne inden weekenden da jeg skal tømme min opbevarings container, men kan evt. flytte den ind på værkstedet. Bare du har en stærk ven med når den skal læsses da den ser tung ud. 

John Sahl:

--- Citat fra: sirhiss efter Jul 06, 2021, 15:11:53 ---Gerne inden weekenden da jeg skal tømme min opbevarings container, men kan evt. flytte den ind på værkstedet. Bare du har en stærk ven med når den skal læsses da den ser tung ud.

Smid lige et billede på 21912130

Jeg ser lige om jeg kan arrangere noget transport!

jesperchr_206:

--- Citat fra: John Sahl efter Jul 06, 2021, 17:16:53 ---
--- Citat fra: sirhiss efter Jul 06, 2021, 15:11:53 ---Gerne inden weekenden da jeg skal tømme min opbevarings container, men kan evt. flytte den ind på værkstedet. Bare du har en stærk ven med når den skal læsses da den ser tung ud.

Smid lige et billede på 21912130

Jeg ser lige om jeg kan arrangere noget transport!

Skal jeg hente den på traileren?

Sendt fra min moto g(8) plus med Tapatalk

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version