Forfatter Emne: Hvad har du købt i dag?  (Læst 3721338 gange)

Jacob.

• The Craayyyyzy catladys bitch
  • Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
Re: Hvad har du købt i dag?
« Svar #14460 Dato: Aug 30, 2014, 20:40:07 »
Citat fra: "Lasse[206 GT
"]
Citat fra: "Jacob."
"]
Citat fra: "NSL"
"]En Seven mere idag! Det er farligt/dyrt at jeg holder fri, er spændt på hvad morgendagen bringer :-)

God weekend, shit jeg er glad :-D

En mere? Hvad mener du med mere? Har du købt en jeg har misset?

jep, en i torsdags og en i fredags. De er ikke 100% køre klar og når jeg er færdig er der også kun 1 og nogle dele. Med det bliver et fedt projekt, det er en 1960 org. Lotus Seven S1 :-)

Ligger også en i en grøft ved Kolding :-( håber ikke den har taget voldsom skade.. Eller at chauffør og evt passager har..

Sendt fra min Tlf

Øv, Må lige høre i Lotus klubben hvem det er. Det er nok ikke en S1 som ligger i grøften.

Den var hvid med sorte striber. Stod selvfølgelig 7 på snuden, mere kunne jeg ikke nå at se i forbifarten :(

Sendt fra min Tlf
MVH

Jacob
BMW 325i E30

JerrilD

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #14461 Dato: Aug 30, 2014, 20:44:24 »
Citat fra: "Jacob."
"]
Citat fra: "NSL"
"]En Seven mere idag! Det er farligt/dyrt at jeg holder fri, er spændt på hvad morgendagen bringer :-)

God weekend, shit jeg er glad :-D

En mere? Hvad mener du med mere? Har du købt en jeg har misset?

jep, en i torsdags og en i fredags. De er ikke 100% køre klar og når jeg er færdig er der også kun 1 og nogle dele. Med det bliver et fedt projekt, det er en 1960 org. Lotus Seven S1 :-)

Ligger også en i en grøft ved Kolding :-( håber ikke den har taget voldsom skade.. Eller at chauffør og evt passager har..

Sendt fra min Tlf

Bilen så slem ud, men chaufføren havde det vist fint.

Min Kollega var ude at hente ham..

EDIT: Det var en anden som han var ude at hente... Den var blå..... Og den var nyere end 1960 og det var også en Elise....
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
Suzuki SV1000N V2 Power AKA The Black Beast <----- SOLGT :(

Kenny

• Officiel HS-tightstestmester, Tværp-wannabe
  • Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #14462 Dato: Aug 31, 2014, 17:53:29 »
Skydelåger til vores "inbygnings" klædeskab. Det et vel også ca.8år siden jeg rev loftet ned for at lave et nyt der var lige og købte indmaden. Men da de låger vi fandt kostede 12k+ blev vi nærerige.
Nu er der også lagt nyt gulv denne sommer og så var det måske på tide at få afsluttet projektet. "heldigivs" er butikken med lågerne lukket. Et eller andet sted, måske herinde, har jeg hørt godt om in-bau fra bauhause, så er kiggede vi forbi. Umiddelbart fine låger og så havde de 50%, hvilket de sikkert ofte har. Men 5800,- for 3 låger til at dække et hul på b270 x h225 er da til at overkomme uanset om det er halt eller fuld pris.

Den dag vi ikke kan finde på mere at renovere på huset og vi har købt de møbler vi skal have, bliver vi satme rige.....eller noget.
Af og til tænker jeg på dem der bor i en 2v på 60kvm i kbh uden bil. De må enten have en kæmpe bankbog, rejse hver anden måned eller kun arbejde 20timer om ugen.

Morten C.W.

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #14463 Dato: Aug 31, 2014, 20:08:04 »
Lidt mere sprinklervæske.. 4x 5L frostsikret til -21* for 8.33.- pr. dunk :-D
Mvh Morten C.W.

please

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #14464 Dato: Aug 31, 2014, 20:18:24 »
Citat fra: "Morten C.W."
Lidt mere sprinklervæske.. 4x 5L frostsikret til -21* for 8.33.- pr. dunk :-D

Hvor :-)
Mvh Ludvig

Kører pt Touran.
Citat kaare: Hvis ikke det var fordi jeg er så umanerlig velhængt, så kørte jeg stilen uden underbuks, da de jo kun er til besvær

Morten C.W.

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #14465 Dato: Aug 31, 2014, 21:02:19 »
Bauhaus.. Skal have købt et lille lager som svigerfar, svoger og jeg kan deles om, så hiver nok en 6-10 dunke mere hjem imorgen.. Sgu sjældent det er så billigt...
Mvh Morten C.W.

Nimix

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #14466 Dato: Aug 31, 2014, 21:09:33 »
Citat fra: "Morten C.W."
Bauhaus.. Skal have købt et lille lager som svigerfar, svoger og jeg kan deles om, så hiver nok en 6-10 dunke mere hjem imorgen.. Sgu sjældent det er så billigt...
Husk det er 6% hvis man er medlem af FDM

Morten C.W.

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #14467 Dato: Aug 31, 2014, 23:21:01 »
Eller 10% når man er medarbejder... :-D
Mvh Morten C.W.

Gugge

• Newbie
  • *
    • Vis profil
« Svar #14468 Dato: Sep 01, 2014, 09:39:05 »
Citat fra: "Kenny"
Af og til tænker jeg på dem der bor i en 2v på 60kvm i kbh uden bil. De må enten have en kæmpe bankbog, rejse hver anden måned eller kun arbejde 20timer om ugen.

Er ikke helt enig ;) bor selv i 60kvm 2v i kbh. Det koster det samme som at mindre hus i leje.  Men udgifter til have tagrender osv er der self ikke.  Syntes aldrig alle penge rækker på trods af OK job :)

NSL

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
    • http://www.finddinbil.dk
« Svar #14469 Dato: Sep 01, 2014, 10:45:17 »
Citat fra: "Gugge"
Citat fra: "Kenny"

Er ikke helt enig ;) bor selv i 60kvm 2v i kbh. Det koster det samme som at mindre hus i leje.  Men udgifter til have tagrender osv er der self ikke.  Syntes aldrig alle penge rækker på trods af OK job :)

Så bor du for dyrt  :P

Et familie medlem bor i 2 værelses i KBH til cirka 3500-4000kr, samtidig med at han har 70 mand ansat. Det er vidst ok  :-D
En ræv af sølvpapir

Gugge

• Newbie
  • *
    • Vis profil
« Svar #14470 Dato: Sep 01, 2014, 11:16:20 »
Vi ledte i flere måneder efter en lejlighed der havde pænt bad. Gider ikke sidde på wc, tage bad og vaske hænder samtidig ;) med forsikring licens internet osv koster det 7000kr om måneden. Har ledt efter billigere steder. Men så skal man kende nogen. Gør jeg desværre ikke :)

NSL

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
    • http://www.finddinbil.dk
« Svar #14471 Dato: Sep 01, 2014, 11:24:36 »
Citat fra: "Gugge"
Vi ledte i flere måneder efter en lejlighed der havde pænt bad. Gider ikke sidde på wc, tage bad og vaske hænder samtidig ;) med forsikring licens internet osv koster det 7000kr om måneden. Har ledt efter billigere steder. Men så skal man kende nogen. Gør jeg desværre ikke :)

Fair nok. De har bad i soveværelset, og ikke vask på toilettet. Det er ret minimalistisk  :)

Men du får da ikke meget ejer bolig for 7000kr om måneden vil jeg så sige. Vi har et hus til sølle 2 millioner, og vores månedlige udgifter er cirka 15000kr (set over et år)
En ræv af sølvpapir

Dr. Pepper

• Administrator
  • Inderkredsen
    • Vis profil
    • http://www.Hi-Speed.dk
« Svar #14472 Dato: Sep 01, 2014, 13:35:23 »
STORT tak til Maxpuls for nyt gear..

Nye sko

Og da det er ved at være koldt igen om morgenen når jeg løber..
/Jess

Tonyax på blærbar

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #14473 Dato: Sep 02, 2014, 22:30:45 »
406 TS4 st.car til kæresten
Mvh Tony

2017 Citroën C1 1,2 Puretech 5 dørs.

HappyFrog

• Hr. Truck Driver
  • Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
    • http://www.conzentrate.com
« Svar #14474 Dato: Sep 03, 2014, 19:18:47 »
Hardy Uniqua fluestang og diverse liner. Er endelig kommet igang med at fluefiske efter ~20 års tilløb og min lidt for billige konfirmand fluestang kan ikke rigtig mere, så nu er det nu.

Fangede denne sag på 2,5kg i mandags, det er personlig rekord på flue indtil videre. Det var dælme skægt, det er godtnok noget andet end med spinnestang.
[attachment=0:2ekcsnjs]fisk.jpg[/attachment:2ekcsnjs]
Mvh
HappyFrog

Nu: Subaru Impreza GT Twinscroll, 3x Subaru MV Pickup & Subaru Forester XT, Ex: Suzuki Swift, Volvo V50 1.6D, Subaru Legacy Turbo, Subaru Impreza GT+, Renault Clio Sport, Citroen Saxo VTS Cup - It's bad luck to be superstitious.