Forfatter Emne: udmåling af knaster  (Læst 223 gange)

Perc

• Newbie
  • *
    • Vis profil
udmåling af knaster
« Dato: Sep 24, 2018, 18:59:49 »
er det muligt at udmåle et sæt knaster, for at finde ud af hvad det er for nogle?????
købte for noget tid siden en ew10j4s motor som er bygget ved agergaard. men da motoren ikke er mærket og jeg heller ikke kender dens historie, kan agergaard ikke fortælle vilke knaster det er. der er ingen nr. på inds. knasten og det der var i udst. kunne ikke bruges til noget.

det skal lige siges at da vi ikke kunne få motoren til at gå ordentlig, rykkede jeg til sidst knasterne af og lavede den tilbage til std.
106 rally med magnum-motor,portet-top,skarp knast,bilstein undervogn,bur,closegear m/spær..solgt
206RC bygget efter gr. E reglement

sirhiss

• Newbie
  • *
    • Vis profil
Sv: udmåling af knaster
« Svar #1 Dato: Sep 24, 2018, 19:56:11 »
Hej

Hvad med at tage dem med ind forbi Troldmanden selv (Agergård) jeg vil tro at han ved at kigge, måle-føle sig frem kan sige lidt om dem. Jeg har også lige købt en knast til min og den stod der ikke rigtig noget på, tror de bliver lavet i England efter hans ønske. Min er en rallycross model som er den med højest løft som kan være der uden at den rammer ned i topstykket, du kan jo også se om der er fræset dybere ned i toppen. Jeg skiftede også tilbage til alm. knasthjul fra en alm. GTI altså ikke vvt. 
Sirhiss
Team Bundgas
208 HDI
Focus stationsvogn tdci
Peugeot 206- MAXI - 207hk
Projekt 1:2
Hvad skal man med Facebook når vi har HI-SPEED

Perc

• Newbie
  • *
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Sep 25, 2018, 17:26:11 »
det var også knasterne keg skiftede..
da jeg fik motoren, var inds. knasten forstilt med 2 tænder.
der er lidt langt over til agergaard, her fra det mørke Jylland. men ellers god ide.
106 rally med magnum-motor,portet-top,skarp knast,bilstein undervogn,bur,closegear m/spær..solgt
206RC bygget efter gr. E reglement

sirhiss

• Newbie
  • *
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Sep 25, 2018, 19:49:33 »
Send dem til mig så kigger jeg ind forbi for dig, jeg er ofte i Rødovre i nærheden. Det er da HI SPEED service :54:
Sirhiss
Team Bundgas
208 HDI
Focus stationsvogn tdci
Peugeot 206- MAXI - 207hk
Projekt 1:2
Hvad skal man med Facebook når vi har HI-SPEED