Forfatter Emne: Anhænger stik 307 airvan mm?  (Læst 104 gange)

Lund-Lemvig

• Newbie
  • *
    • Vis profil
Anhænger stik 307 airvan mm?
« Dato: Sep 10, 2018, 15:33:23 »
Jeg købte en bil i foråret, skulle så have en trailer efter den anden dag, intet lys fungerede på traileren. Jeg formoder den tidligere ejer har på en eller anden måde frakoblet stikket. I begge sider af bagagerummet sidder disse stik som ikke er samlet, har de noget med anhængerstikket at gøre eller hvor finder jeg samlingen lettest?
Jeg elsker fransk

Lund-Lemvig

• Newbie
  • *
    • Vis profil
Sv: Anhænger stik 307 airvan mm?
« Svar #1 Dato: Sep 10, 2018, 15:34:14 »
Den her hvad er det forøvrigt for en sag? Sidder i venstre side bag
Jeg elsker fransk

Knudsen-406

• Moderator
  • Inderkredsen
  • *
  • Moderator-svin
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Sep 10, 2018, 17:20:04 »
Det er nok de stik, der skal samles på det øverste billede. Der skulle gerne være både et hanstik og et hunstik på den ledning der går ned stikdåsen ved trækket. Stikket fra bilens ledningsnet kobles af lygten og de to stik fra trækket sættes så ind i mellem lygten og stikket fra bilens ledningsnet. Det gør sig gældende ved begge baglygter. Men siden det er koblet fra, kunne det tænkes at der er en fejl på det.

På det nederste billede, kunne det vel være luftslanger til undervognen? Det ligner i hvert fald noget luftslange ting.
Best Regards  -   Knudsen, Moderator
Ex. '82 Ford Taunus 1.6 SW, '85 Bmw 320i, '96 Peugeot 406 2.0, '93 Mitsubishi Galant 2.0 Aut. Taxi edition, '96 Peugeot 406 2.0 - nu i '02 Peugeot 406 2.0 stc.

The following users thanked this post: Lund-Lemvig

Lund-Lemvig

• Newbie
  • *
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Sep 10, 2018, 20:33:12 »
Mange tak for svaret, der var en der nævnte der var en styrboks ifm anhængerstikket, han mente at de to stik kunne være frakoblet hvis boksen var defekt, ved du noget om det?

Det er nok de stik, der skal samles på det øverste billede. Der skulle gerne være både et hanstik og et hunstik på den ledning der går ned stikdåsen ved trækket. Stikket fra bilens ledningsnet kobles af lygten og de to stik fra trækket sættes så ind i mellem lygten og stikket fra bilens ledningsnet. Det gør sig gældende ved begge baglygter. Men siden det er koblet fra, kunne det tænkes at der er en fejl på det.

På det nederste billede, kunne det vel være luftslanger til undervognen? Det ligner i hvert fald noget luftslange ting.

Jeg elsker fransk

Knudsen-406

• Moderator
  • Inderkredsen
  • *
  • Moderator-svin
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Sep 10, 2018, 20:38:53 »
Det har jeg så ingen idé om. En hurtig søgning viser at der bruges en boks til can bus til 307. Så det kan nemt være boksen der er i uorden.
Best Regards  -   Knudsen, Moderator
Ex. '82 Ford Taunus 1.6 SW, '85 Bmw 320i, '96 Peugeot 406 2.0, '93 Mitsubishi Galant 2.0 Aut. Taxi edition, '96 Peugeot 406 2.0 - nu i '02 Peugeot 406 2.0 stc.

Lund-Lemvig

• Newbie
  • *
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Sep 10, 2018, 20:41:17 »
Ah shit på sådan en gammel spand :( Det lyder dyrt

Det har jeg så ingen idé om. En hurtig søgning viser at der bruges en boks til can bus til 307. Så det kan nemt være boksen der er i uorden.
Jeg elsker fransk