Forfatter Emne:  Hovedtelefoner noise-cancelling  (Læst 1550 gange)

please

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
Sv:  Hovedtelefoner noise-cancelling
« Svar #15 Dato: Mar 19, 2018, 09:01:45 »
Hvordan er lyden i dine qc35-II Jesper.
 Jeg vil give andre ret i at qc25 godt kunne tåle lidt mere bund hvis man er til boing boing musik eller ser actionfilm. Men cancellation delen er super.
Mvh Ludvig

Kører pt Touran.
Citat kaare: Hvis ikke det var fordi jeg er så umanerlig velhængt, så kørte jeg stilen uden underbuks, da de jo kun er til besvær

Jesper Jensen

• Sporty Spice - Jeg er ret badass!
  • Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: Mar 19, 2018, 12:21:27 »
De lyder helt fint til Netradio og Spotify.

Jeg bruger dem primært til støjdæmp med lidt radio i..
Mvh
Jesper Jensen
Golf VII TSI DSG

Kenny

• Officiel HS-tightstestmester, Tværp-wannabe
  • Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Mar 23, 2018, 15:51:16 »
Det ender nok med QC20 til android, men jeg kan ikke rigtig finde det til en god pris.

QC30 er på tilbud til 1499 hvis nogen kan bruge sådan et par https://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/hovedtelefoner/QC30BK/bose-quietcontrol-30-tradlose-hovedtelefoner-sort

Kenny

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Maj 14, 2018, 19:05:39 »
Hold op hvor var de lækkert at flyve med et par QC20 i ørene. Det burde alle der flyver mere end 2timer købe til sig selv.
Jeg er imponeret over hvor godt de virker, det havde jeg alligevel ikke turde håbe på.

please

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: Maj 14, 2018, 19:56:06 »
Ja det er møj lækkert, hver gang jeg sidder på have traktoren bruger jeg mine qc25, og nærmest hver gang, bliver jeg lige overrasket over hvor stor forskellen er når jeg tænder for dem.
Mvh Ludvig

Kører pt Touran.
Citat kaare: Hvis ikke det var fordi jeg er så umanerlig velhængt, så kørte jeg stilen uden underbuks, da de jo kun er til besvær

Knudsen-406

• Moderator
  • Inderkredsen
  • *
  • Moderator-svin
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: Maj 18, 2018, 22:45:56 »
Problemet med denne type headset, er når folk begynder at bruge dem inde på en fabrik, de hører intet. En episode hos os i sidste uge, havde nær kostet os muligheden for at bruge høreværn/headset/in-ear hvor der er mulighed for at høre nogen som helst form for radio/musik/podcast. Han var på ingen måde kontaktbar. I søndags lovede jeg at foretage en målrettet indsats på at tjekke lydniveauet hos vores folk på aften og nathold, mod at vi kunne få lov til at forsætte med at måtte lytte til radio og musik. En af dem jeg tjekkede hørte musik på sådan et niveau, at det var direkte skadeligt. Og vi afventer den endelige afgørelse med spænding.
Best Regards  -   Knudsen, Moderator
Ex. '82 Ford Taunus 1.6 SW, '85 Bmw 320i, '96 Peugeot 406 2.0, '93 Mitsubishi Galant 2.0 Aut. Taxi edition, '96 Peugeot 406 2.0 - nu i '02 Peugeot 406 2.0 stc.

Kenny

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: Maj 19, 2018, 06:48:25 »
Det er samme problem på byggepladsen, hvis der bruges over ear med radio kan man råbe så tosset man vil uden reaktion, og lydniveauet behøver ikke engang at være specielt højt.
Dels er det irriterende at skulle gå helt hen til folk for at få få kontakt, men det er også farligt at de ikke kan råbes op.

Er medarbejderne på fabrikken ikke så forholdsvis faste, at det giver mening at få individuel støbt in ear høreværn til dem, der  kun tager maskinstøj.
Så kan de høre lav ekstern radio og snakke sammen.

Sendt fra min F5121 med Tapatalk

NSL

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
    • http://www.finddinbil.dk
« Svar #22 Dato: Maj 19, 2018, 09:47:24 »
Det er også irriterende på et kontor. Så til formålet har jeg lavet et Arsenal af papirskugler til at skabe kontakt med andre i lokalet :D
En ræv af sølvpapir

John Sahl

• Administrator
  • Inderkredsen
    • Vis profil
    • www.autohenter.dk
« Svar #23 Dato: Maj 19, 2018, 09:59:07 »
Det er også irriterende på et kontor. Så til formålet har jeg lavet et Arsenal af papirskugler til at skabe kontakt med andre i lokalet :D

https://www.coolstuff.dk/Pusteror

John Sahl Hjælp til import = www.autohenter.dk - Nu også med privat-, firma- og splitleasing.

Kenny

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: Maj 19, 2018, 11:10:23 »
På byggepladsen virker en papirkugle ikke. Vi er over i en elastik med nogle hårde bukket ledningstykker.
Det kan bare give problemer med ødelagte øjne eller ruder, så det er nok ikke den bedste løsning :)

NSL

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: Maj 19, 2018, 11:36:05 »
På byggepladsen virker en papirkugle ikke. Vi er over i en elastik med nogle hårde bukket ledningstykker.
Det kan bare give problemer med ødelagte øjne eller ruder, så det er nok ikke den bedste løsning :)

Softgun?
En ræv af sølvpapir

Martin Utzon Terp

• aka Vimbus Nollergøj Ketchup Tværp - Aut. Hundefanger
  • Inderkredsen
  • *
  • There's only ONE Yaris!
    • Vis profil
    • Danmarks Bedste indretningskonsulent! :-)
« Svar #26 Dato: Maj 19, 2018, 11:39:47 »

Så er man da også lidt social defekt, hvis man sidder med ørebøffer på et kontor... :-)

Sent from my iPhone using Tapatalk

NSL

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: Maj 19, 2018, 11:43:03 »

Så er man da også lidt social defekt, hvis man sidder med ørebøffer på et kontor... :-)

LOL

Du er ikke vandt til at arbejde med IT folk kan jeg forstå :-D

Ud over det, er det naturligvis 100% fair at man vælger at lukke baggrundsstøj ude når du sidder og udfører fokuseret arbejde i et kontor hvor der i vores lille hjørne sidder 10.
En ræv af sølvpapir

Kenny

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: Maj 19, 2018, 13:07:14 »
Ja det kunne være en løsning, men igen der er x antal der gerne skal i kontakt med hinanden.

Med min begrænset kontor erfaring er jeg også fint tilfreds med at have fået et ene kontor med dør, i stedet for at skulle dele 2-4 mand som nogle af de andre. Selvom de fleste er ude af huset størstedelen af tiden, så er de der trods alt på samme tid en gang imellem.

Det kan selvfølgelig godt blive ensomt i længden, men lige pt har jeg alligevel ikke tid til alt for meget hyggesnakke.

LasseRino

• Inderkredsen
  • *
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: Maj 19, 2018, 16:47:59 »

Vi sidder 15 mand i samme storrumskontor, det er yderst svært at koncentrere sig når der er to der taler om deres kommende herretur, 4 andre der diskuterer en ordre til Japan, 2 der fortæller en sælger hvorfor citronmærker i et marmorbord ikke er en reklamation og man sidder midt i det hele og skal opfinde et foldebord der vejer under 12 kilo.

Jeg HADER storrumskontorer. jeg sidder med så mange opgaver at jeg er nødt til at tage tre hjemmearbejdsdage næste uge hvilket er irriterende når der også er daglig drift der kræver at jeg ser kolleger i øjnene. Ja, jeg har også høretelefoner, og ve dig hvis du forstyrrer mig når jeg har dem på.

Jeg overvejer seriøst at købe et brugt trafiklys til brug på bordet.
Folk der peger med piber har altid ret