På vej ud af døren fra kontoret blev jeg stoppet af en kollega der sagde han var på vej til foredrag og synes jeg skulle tage med. Han ville ikke ud med hvem det var, det viste sig så at være 1½ time i selskab med de to herrer her - fedt!
At jeg glæder mig til at se resultatet af mit første dry age-forsøg. Lagde en cuvette i en meatlover-pose i køleskabet i går, og så forventer jeg at det skal spises om tre uger.
Jeg har brugt deres indlæg, og efterfølgende svejset posen et par gange inden indlægget, så det ikke gør det utæt.Jeg har en ganske almindelig OBH maskine til riflede poser
Citat fra: Fabritius efter Apr 18, 2018, 16:45:17Jeg har brugt deres indlæg, og efterfølgende svejset posen et par gange inden indlægget, så det ikke gør det utæt.Jeg har en ganske almindelig OBH maskine til riflede poserOkay, det bliver spændene at høre om. Det kan være at jeg skulle investere i nogle poser, det passer jo sig selv når det først er lavet. Jeg har lovet mig selv ikke at gå i gang med noget før mit køkken er bygget færdig, men kød i pose ryger vist under bagatelgrænsen. Første projekt er temperaturstyring på røgeovnen og så begynde at lave grillpølser.
Tjek den Datsun som Jack fra JR Autoteknik er ved at bygge. Shizzels han går all-in
At sådan en La Ferrari som holdte på gaden her i Xiamen igår er et bæst. Generelt et fornuftigt stykke vej.La Ferrari , Rolles, ny 750L, M2, C63 AMG, 911, 2x Panamera , Ny S klasse, og så blandet bolcher fra Premium skuffen.