Terps Dræbersnegl

Model: Peugeot 206 XR 1,4 HDI 2002 alias ”Dræbersneglen” 
Motor: 1,4 liters turbodiesel,8v, intercooler fra VAG 1,9 TDI, standard ladetryk (0,9 bar).
Standard: 69,6 HK v. 3.606 o/m, 164,4 Nm v. 2.120 o/m
Med FGA-boks fra Bokstuning.dk: 95,2 HK v. 3.814 o/m, 213 Nm v. 2.305 o/m  
Styling: Sparco justerbar tårnstiver fra 206 GTI, forkofanger fra 206 GTI/S16/XS, hvide InPro baglygter, InPro lexus-bremselygte, ”Hi-Speed” tågebaglygte, indfarvede sidelister, sidespejle, kofangere og dørhåndtag, FoliaTec sort ”hønsegitter” i fronthjelm og forkofanger, sort panelbeskyttelse, MIK Motorsport Quickshift, kort antenne fra 106 GTI, alle skilte fjernet, Peugeot (One-Two Pipe) sportsbagpotte – nærmest lydløs på en HDI’er, alu-lakeret tromler bagi.
Undervogn: Sænket 40 mm foran med H&R sænkningsfjedre. Justeret ca. 70 mm ned bagi. Bumpstop forkortet ca. 25 mm. Kalibre fra 206 GTI (266 mm mod 247 mm orignalt) med Sparco hullede bremseskiver og OMP Road & Sport bremseklodser 
Fælge: 7x17“ OZ Superleggera, ET42 med original 15 mm spacer = ET27. OZ låsebolte 
Dæk: Continental SportContact2, 205/40-17 
Interiør: Forsæder fra 206 CC, alulakeret-midterkonsol, askebæger, dørgreb m.m. CD-holder i handskerum, lys i handskerum (uhhh), auto el-rudehejs fra 2,0 HDI, hele bunden af bilen beklædt med asfaltplader + supplerende gummimåtte, dørsider dæmpet med asfaltplader, 406 Coupe alu/læder gearknop, Peugeot læderrat 
ICE: Pioneer DEX-P99R headunit, Boston Pro 6.5 fronthøjttalere, DLS MW12 sub i 33,2 liters hjemmelavet kabinet (22 mm spånplade) med 32 cm 4” basrefleksport, DLS CAD1000 monoforstærker med subkontrol, DLS CA40 4-kanals forstærker, DLSCAP100 1-farads kondensator, DLS 100A automatsikring, DLS højttalerkabler, 35 mm2 strømkabel og 3 sæt DLS Pro Series signalkaber. Alt styres aktivt fra HU’en. Anlægget er solgt i april måned 2004