Mortens 306 XSI

Model: Peugeot 306 XSI 
Motor:

2.3 liter, 16V. Motorblok opboret fra 86 mm. til 87 mm, og monteret med stempler fra Alfa Romeo 156 DTC-racer, Krumtap fra 406 TS4 2.2i, Slagvolumen øget til 2.286 ccm. 306 GTi-6 gasspjæld ombygget til motorsport, 306 GTi-6 indsugningsmanifold, portet 16V-topstykke, indsugningsknastaksel med 2 mm højere ventilløft, lejer og pakdåser fra 306 Maxi, udstødningsmanifold fra 306 DTC-racer, RH tuningschip, Champion High Performance silicone tænd-kabler, vandkølet oliekøler fra 306 S16, motorophæng fra 306 Grp. A, K&N custom made-luftfilter, Magnex 3" kompletudstødning (har bananmanifold liggende), Optima 850 A batteri. Bygget af CCA-Tuning.
Ydelse: 201.4 hk (226.1 Nm) testet på rullefelt, uden bananmanifolden på

Styling: Sparco rat, M3 spejle (ikke på billeder), alu gearknop, tonede baglygteglas, krom dørlister, "lukket"hathylde med neonlys i bagagerum
Undervogn: Sparco tårnstiver, Peugeot Sport komplet undervogn (justérbar i højde foran), EDC Green Stuff bremseskiver 286 mm foran med bremsekalibre fra Peugeot 405 T16,EBC Green Stuff bremseklodser 
Fælge: Kahn RS-R 7x17" alufælge 
Dæk: Good Year Eagle F1 215/40R17Z 
ICE: Pioneer navigationsanlæg med TV-modul, JBL GTi 504 5,25" coaxialhøjttalere i fordøre, Infinity Kappa Perfect 12.1 12" subwoofer i bagagerum, Cdboks til 12cd, powerflow, 2 forstærkere, 350 watt boxer højtalere bag