Martins 106 XSI

Model: Peugeot 106 XSI 
Motor: 1587 ccm, 8V. Forkromet 1,3 Rallye manifold, 276 graders Kent Cam knast (1 mm højere løft), portet top - kompression hævet til 10.5, justerbart knasthjul,
RH Motorsport chip, Supersprint banan, Supersprint mellemrør, Sebring DTM bagpotte, Cup-indsugning.
Ydelse 137,4 hk / 167 nm - Justeret til blyfri 95 - ydelse kunne være hævet op mod 8 HK mere, hvis den var justeret til blyfri 98 oktan- i følge RH Motorsport
Styling: RGM frontsplitter, modificeret RGM øjenskygger, gæller, original hækspoiler, 50% film i forruderne og 35% i bagruderne, tågelygter i stedet for fjernlys, dørlåse fjernet, M3 spejle, el-justerbar
Undervogn: For: Opkortede og hårhedsjusterbare Selex dæmpere m/ 60 mm fjedre ( ligger ikke løs i skålen!)
Bag: Justerbare OMP dæmpere - torrisionsstænger justeret
Fælge: Sommer: 6.5x15" O.Z. Racing Supertourismo
Vinter: 14" Rallye stålfælge i koksgrå
Dæk: Sommer: 195/45 15 Toyo Proxes TS-1
Vinter: Michelin Alpin 185/55 - 14
ICE: Pioneer 9100R CD, Alpine højtalere (Reference serie) 16 cm i for, og 13 cm i hattehylde, seperate diskanter i A + C stolper, Sony XS-HS12 subwoofer, Infinity 54A + 202A forstærker