Martins 205 GTI

Model: Peugeot 205 GTI 1.9, årgang 1989 
Motor: 1905 ccm, 16V fra Mi16. Dell'Orto manifold til dobbelt karb. eller spjældhuse er brugt som indsugningsmanifold, hvor dyserne og luftspjældene sidder i. Den firkantede kasse er luftkasse hvor luftmængdemåleren går til. Løsningen giver et utroligt bundtræk - har 90% af max moment ved 2200 o/min og momentkurven er næsten helt flad. Lige pt. yder den 157 hk med den "økonomi"-styreboks der er på den, da den "rigtige" box er stået af - med den ydede den 172 hk. Bilen er synet med det og er anført på registreringsattesten som konstruktiv ændring 
Styling: Bagpanel udspartlet, '90-baglygter 
Undervogn: Sænket 40 mm 
Fælge: 6x15" Speedline  
Dæk: 195/50-15 
Interiør: Standard