Larsens Saxo Evo 2

Model: Citroën Saxo VTS 
Motor: 1587 ccm, 8V. Bearbejdet topstykke, skrappere knastaskel, K&N konisk luftfilter, Supersprint bananmanifold, 106 1.3 Rallye indsugningsmanifold mm. (Lidt tandlægetrick hvis det skulle gå helt galt).
Samco silicone slanger (røde), forkromede termostathus, styrestænger, tændspoleholder, frontklapholder, generator, oliepindsrør, indsugningsmanifold, motorophæng, viskermotor, beslag til frontklap. Poleret udstødningsmanifold, indsugningsrør, batteridæksel.
Spec. malet topdæksel,
servoolie beholder med indgraveret Saxo logo, batteriskjuler i rustfri, styrebox i bilens farve og krom
Styling:

Speciel lakering "rød til guld" i 6 lag ( 2 farve og 4 lak), sideskørter fra 106 mk. 1, forlænget 12 mm og tilpasset. Håndlavet "Bad boy" frontklap, håndlavet "gælle" i sideskærm, håndlavet forkofanger i Audi look, samt indspartling af DTM frontsplitter.
Håndlavet bagkofanger i Audi look, med hjemmelavet indspartlet bagskørt. Håndlavet udstødning med 2 afgange, håndlavet sidespejle, originale kortet af, og spartlet. Håndlavet bagklap. Dørhåndstag og låse fjernet. Spec. tagspoiler fra Italien, C5 centervisker,
Tonede ruder. Specielle røgfarvede baglygter og sideindikatorer

Undervogn: 22 mm Saxo Cup tortionsstænger, komplet KONI justerbar dæmpere, 45 mm H&R sænkningsfjedre, Powerflex bøsninger og nedre motorophæng, 305 mm bremseskiver, med 4 stemplede kalibre indfarvet i bilens farve
Fælge: 17" MAK Spirit
Dæk: Yokohama A520 205/40-17
Interiør: Recaro Speed kabine, med specielt syede dørsider og bagsæde, hvide urskiver fra Birba racing, forkromede dørhængsler, gearknop
Iøvrigt: Tredje plads ved Danmarks Flotteste Bil, 2002