Lars' 205 CTI Dimma

Model: Peugeot 205 CTI 1.6
Motor: 1905 ccm, 8V. Håndsmedet rustfri Supersprint bananmanifold, KN-filter, 2" Sebring komplet udstødning
hele vejen fra manifold og bagud. Quick Shift
Styling: Komplet DIMMA Widebody- kit ( Maxi-KIT )
Undervogn: H&R højdejusterbar (gevind)
Fælge: 8x16" for, 9x16" bag fra Dimma. Splitfælge
Dæk: Yokohama 225/45-16 for, 245/40-16 bag
Interiør: Dellæderkabine, læderrat, alugearknop, ny kaleche
Kommentar: Det hele startede i midten af 90'erne hvor jeg så en 205 Dimma første gang...det var til et formel 1 løb i Belgien, allerede dengang besluttede jeg mig for at sådan en ville jeg gerne have, og efter at have undersøgt tingene og talt med mange mennesker som alle frarådede mig at gå i gang med dette projekt, tænkte jeg nu skal det være jeg købte mig en bil i Tyskland, og fandt ud af at den danske importør af Dimma original dele er Scandinavian Carstyling, talte med Michael der, som hjalp mg med en masser praktiske ting udover selvfølgelig at skaffe mig alle de dele jeg skulle bruge alt fra fælge til skærme, kofangere og skørter m.m...der blev hentet godkendelser fra told&skat samt selvfølgelig et syn af bilen før eg kunne gå i gang med at male og egentlig lave bilen færdig. bilen er totalt renoveret og alt er stort set nyt jeg sad lige og
kikkede regninger igennem og kostprisen er løbet op i kr.: 163.000.- og jeg er ikke færdig endnu kabinen mangler stadig lidt for at være rigtig spændende..