Jespers BX GTI16V

Model: Citroën BX GTI16V phase 2
Motor: 1905 ccm, 16V -XU9J4Z. K&N Indsatsfilter, motronic 1.3 motorstyring, kat fjernet. 2,5" udstødning fra manifold til bag. Knasttider justeret via stramningen på tandremmen. Kold indsugning via original port i frontspoileren
Styling: Skiftede endestykket på udstødningen for et mere brutalt look. Iltmængdemåler med 10 dioder monteret, for præcist at kunne aflæse blandingsforholdet under kørsel, Lilla neon over pedalerne, røde lysdioder monteret inde i elrudekontakterne (pillearbejde!)
Undervogn: Hydraulisk, sænket 35 mm
Fælge: 15" Mille Miglia
Dæk: Yokohama 195/50-15
Interiør: Elruder for og bag, fjernbetjent centrallås, elopvarmede,eljusterbare sidespejle i begge sider, display for åbne døre samt motorhjelm og bagklap, specielle 16v sæder med justerbar lændestøtte mm, nedklappelig midterarmstøtte i bagsæde der er nedfældeligt 60/40, indbyggede solgardiner i hattehylde, to cigartændere hvoraf den ene er retrofittet fra en donorbil
ICE: XZound X10 Mp3radio, der føder to diskanter i instrumentbordet, samt to mellemtone i dørene. Derudover smider den en lineout til en Alpine V12 effektforstærker, der driver to baghøjttalere samt en 600W sub