Anders' 106 XSI

Model: Peugeot 106 XSI 1.6 
Motor:

Nu: 1587 ccm, 16V. K&N injection, One-Two Pipe udstødning. Topstykke og manifold er blevet bearbejdet.
Skrappere knaster 262 fra Kentcams. Pipercross luftfilter.
K&N filter på ventildæksel, 106 GTi gearkasse og kobling.
Ydelse ca. 160 heste. Læs mere om konverteringen her.

Før: 1587 ccm, 8V. K&N Injection kit, manifold fra 1.3 rallye, One-Two Pipe udstødning. Længere 5. gear fra en 106 1.4 S2. "Nogle gange kan den godt finde på at gå op i tomgang, men den falder ned igen med det samme. Det eneste jeg har gjort for at undgå den stiger i omdr. hele tiden, var at pille stikket af til spjældpotentiometeret"

Styling: Alutankdæksel
Undervogn: Sænket 40mm. sænkningsfjedre fra O.Z., Performance bremseskiver
Fælge: 7x15" Superleggera fra O.Z
Dæk: Kleber Dynaxer 195/45-15
ICE: Pioneer DEH-P6100R, 300 W forstærker, Pioneer 180 W 6x9" i hattehylde, Pioneer 100 Wi fordøre, Pioneer 50 W ved bagsæderne